וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דחף קומפרסור לפי הטבעת של בן 10

נער בן 14 מהצפון מואשם כי דחף צינור של קומפרסור לפי הטבעת של בן דודו והפעיל אותו. כתוצאה מכך נקרעו מעיו. הנער יואשם בחבלה ופציעה בנסיבות מחמירות ומעשה מגונה

פרקליטות מחוז הצפון הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום ובקשת מעצר כנגד צעיר בן 14, תושב הצפון, בחשד שתקף את בן דודו בן ה-10 ופצע אותו בשבוע שעבר. החשוד תקף את הצעיר באמצעות תפיסתו בבטן, הצמיד פיית מדחס לפי הטבעת שלו ושחרור לחץ אויר אדיר (כ- 145 PSI) לתוך גופו. כתוצאה ממעשה זה, נקרעו מעיי הילד, ואבריו הפנימיים נדחקו למרכז הבטן.

על פי כתב האישום, המתלונן ניקה יחד עם אחיו ובן דודו מוסך לפחחות וצבע, כשלפתע עכביש נכנס למכנסיו ולישבנו . אחיו של המתלונן הוריד את מכנסיו ותחתוניו של המתלונן, הרג את העכביש, ואפשר לצעיר ללכת לביתו ולהתקלח.

כאשר שב למוסך, התקרב אליו הנאשם, חבט בגב הילד והצמיד את פיית המדחס לפי הטבעת שלו ושחרר את לחץ האוויר האדיר לגופו. כתוצאה מהתקיפה הצעיר סבל מנפיחות ניכרת של הבטן, החזה, הרגליים והאשכים, דחיקת הסרעפת כלפיי מעלה ואיברי הבטן למרכז. המתלונן עבר ניתוח במהלכו תוקנו הקרעים במעיים וטרם שוחרר מבית החולים. כתב האישום מייחס לנאשם חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות ומעשה מגונה .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully