וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זאב: "מאז הרצח בת"א מאיימים עלי"

חבר הכנסת מש"ס, גילה כי מאז פיגוע הירי במועדון הקהילה הגאה בת"א הוא נתון לאיומים. לדבריו, "ייתכן שהרוצח הוא מישהו מבני הקהילה"

יח"צ - חד פעמי

(הראיון באדיבות רדיו "קול ברמה")

ח"כ ניסים זאב (ש"ס) טען היום (שני) כי מאז היוודע דבר פיגוע הרצח שגבה את חייהם של שניים מבאי מועדון הקהילה ההומו-לסבית בתל אביב, הוא נתון לאיומים. בראיון לתוכנית "חדשות הבוקר" בתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה", אמר זאב כי "הייתי גם בכותרות וגם תחת איומים. לא אמרתי את זה לאיש, אבל אני מקווה שזה חד פעמי. הציעו לי לבקש שמירה ל-48 שעות עד שהפרשה הזאת תחשוף את פרצופה ואת פרצופו של הרוצח באמת ואז לפחות תהיה רגיעה בציבור שכל כך מתקומם נגדנו ונגד ש"ס. אני יכול לעמוד במקרים של כעס ותסכול".

במהלך העצרת שהתקיימה במוצאי שבת בתל אביב, שעות אחדות לאחר מקרה הרצח, נשמעו קריאות גם נגד מפלגת ש"ס ושרי ש"ס. חלק מהמפגינים אמרו כי "ידיהם של שרי ש"ס שהסיתו מגואלות בדם". ח"כ ניסים זאב התייחס לא פעם לנושא החד מיניות. בשנת 2003 אמר זאב כי "הומו, על פי ההלכה, גרוע מבהמה". בשנת 2008 אמר זאב כי "צריך לטפל בהומואים כמו בשפעת העופות". באותה השנה אמר גם זאב כי "ההומלסביות היא נתינת לגיטימציה להשמדה עצמית של מדינת ישראל".

בראיון שנערך עמו היום, תקף ח"כ זאב את "ההסתה הנמשכת" כלפי ש"ס והחרדים: "ניסו לעשות פה בצורה צינית שימוש במקרה המזעזע של הרצח ולהסית נגד ש"ס ונגדי. התקשורת לא חדלה מלהסית ולהאשים ולומר שיש לנו דם על הידיים ולעיתונאים שבאו עם עמדה ברורה אני יכול לומר טולו קורה מבין עיניכם. במקום ללבות את רוח השנאה כלפינו, שיחפשו את הרוצח במקום אחר".

לדברי זאב, ישנן אפשרויות רבות לזהותו של האיש שביצע את הרצח בתל אביב: "אני מאוד מקווה שהרוצח ייתפס, אמרתי את זה במהלך היום כולו. אמרתי גם שייתכן שזה מישהו מבני הקהילה, כל הכיוונים נלקחים בחשבון. זה יכול להיות גם על רקע לאומני וגם על רקע פלילי. כל שאמרתי בעבר היה על רקע מליצי. אם אצטט לך את שולמית אלוני, אתה תראה שדבריי אפילו לא נשמעים כתוכחה מול השנאה העיוורת שיש לאנשי מרצ מולנו ואנחנו לא עושים בזה שימוש".

על ההאשמות האישיות נגדו אמר זאב כי "אף פעם לא קראתי להם בהמות, אף פעם, זה שקר. הם מעוותיים את הדברים. אמרתי שזה מעשה בהמות. בין זה לבין לבוא ולומר שאני מסית פה, לא היה ולא נברא. אם הייתי קורא להם בכינויים שהם מייחסים לי, כבר מזמן הייתי עומד לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully