וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורס הילדה ביום כיפור הורשע בהריגה

אסעד שיבלי הורשע כי הרג את טל זינו בת ה-9 כשהשתולל עם הטרקטורון בכפר תבור ב-2007. חברו, שנסע מאחוריו, הואשם גם הוא בהריגה אך הורשע בסיוע להפקרת פצוע. האם: "זה היה פיגוע"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

בית המשפט המחוזי בנצרת קבע היום (רביעי) כי אסעד שיבלי הרג את טל זינו בת התשע ביום הכיפורים בשנת 2007 בכפר תבור. שיבלי נהג בטרקטורון בתוך הכפר ודרס למוות את הילדה שרכבה על אופניה ליד בית הכנסת. בצעד חריג הואשם בהריגה גם חברו מוחמד שיבלי, שישב מאחוריו על הטרקטורון, בטענה שנמלט מזירת התאונה. הוא זוכה מאשמת ההריגה והורשע בסיוע להפקרת פצוע. השניים הם תושבי כפר שיבלי הסמוך.

אמה של זינו, חיה, אמרה בכניסה לדיון: "הוא הרס לי את החיים, זה היה פיגוע".

לדברי עדי ראייה, שיבלי השתולל בנהיגתו, ודהר אל תוך המון אדם. שיבלי טען, כי לאחר שנקלע בטעות לתוך כפר תבור, יידו עליו תושבי המקום אבנים, הוא איבד שליטה ופגע בילדה. בחקירתו טען שיבלי כי לא ידע שבאותו יום חל יום כיפור, והגיע אל כפר תבור במטרה למשוך כסף מהכספומט. לדבריו, נבהל מבאי בית הכנסת שצעקו לכיוונו, ולכן האיץ את נהיגתו.

בתחילה התכוונה התביעה להאשים את השניים ברצח, אך בהמשך נסוגה מהרעיון. לפי כתב האישום, שבועיים לפני האירוע התעמת הנהג הפוגע עם שוטר משמר הגבול, שהעיר לו על נהיגתו הפרועה. הנהג צוטט כמשיב לו "אתה טועה, אתה תראה מה אנחנו נעשה לכם ביום כיפור". תושבי הכפר צוטטו בכתב באישום כאומרים שלפני הפגיעה ניסה הנהג לפגוע בשני הולכי רגל נוספים, אך אלו הצליחו לזנק אל המדרכה.

עדכון ראשון: 10:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully