וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העילה לגט: ביצע מעשים מגונים בחותנת

בית הדין הרבני פסק כי על הזוג להתגרש, הסיבה? הבעל הורשע בביצוע מעשים מגונים בחותנת. הוא סירב להעניק גט לאשתו, אבל איום בחצי שנת מאסר, גרם לו לשנות את דעתו

בית הדין הרבני בנתניה פסק השבוע כי על בני זוג להתגרש מכיוון שהבעל הורשע בבית המשפט בגין ביצוע מעשים מגונים בחותנת. הבעל הודה זה מכבר באשמה ונגזרו עליו 15 חודשי מאסר ועשרה חודשי מאסר על תנאי, וכן פיצויים לחמות על סך 10,000 שקל וקנס בגובה 3,000 שקל.

הבעל ביקש לחקור את החמות בפני בית הדין על מנת להוכיח שלא ביצע מעשים מגונים, אך בית הדין פסק שמכיוון שהבעל הורשע בבית המשפט בשל הודאתו באשמה אין לבית הדין הרבני סמכות לחקור את החמות בנושא המעשים המגונים.

לאור סירוב הבעל לתת גט הטיל בית הדין על הבעל צווי הגבלה לאסיר, הכוללים: מניעת ניכוי שליש מתקופת מאסרו, מניעת הזכות לערוך קניות בקנטינה של הכלא וכן מניעת חופשות, ביקורים וטלפונים לאסיר. הוא ערער לבית הדין הגדול, שדחה את ערעורו.

גם השבוע לאחר שנקבע סידור גט לא הסכים הבעל להמשיך בהליך הגירושים, מכיוון שהוא "לבוש במדי אסיר ואיננו מרגיש נעים לתת גט במדי אסיר". לדבריו בעוד כחודש הוא צפוי להשתחרר ואז ייתן גט. בית הדין עמד על כך שהגט יבוצע מיידית והודיע לסרבן כי אם לא ייתן גט בו ביום, בית הדין יטיל עליו חצי שנת מאסר בגין סרבנות גט.

עו"ד לירז בן שטרית-כ"ץ, שייצגה את האישה, הודתה לבית הדין הרבני בנתניה על המאמצים הרבים שהושקעו על ידי הדיינים והעובדים לצורך הסדרת הגט בין בני הזוג בהקדם. במטרה להגן על האישה לאחר שחרור הגרוש מהכלא, הוציא בית הדין הרבני בנתניה צו הגנה האוסר על הבעל להיכנס לבית גרושתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully