וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן נוקם בבכיר שהאשימו ברצח ערפאת

ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן החליט ל"ייבש" את תקציביו של בכיר פתח פארוק קדומי, שהאשים אותו בתכנון חיסולו של עראפת ביחד עם רה"מ לשעבר אריאל שרון

כך ייעשה לאיש שהאשים את יושב ראש הרשות הפלסטינית ברצח ערפאת. ראש הרשות אבו מאזן החליט לפגוע בכיסו של בכיר פתח פארוק קדומי, שעורר סערה לאחר שהאשים את אבו מאזן בתכנון חיסולו של יאסר ערפאת ביחד עם ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. העיתון "אל-קודס אל-ערבי" דיווח הבוקר (שלישי) כי אבו מאזן החליט להפסיק להעביר תקציבים למחלקה המדינית של פתח בתוניס, שבראשה קדומי עומד.

על פי מקורות ירדניים ופלסטיניים, אבו מאזן הודיע לצוות העובדים במחלקה המדינית של פתח בתוניס כי ימשיך לשלם להם מדי חודש משכורת בלבד מבלי להעביר אליהם תקציבים נוספים. המקורות סיפרו כי על רקע זאת חשים עובדי המחלקה המדינית מבוכה ובלבול. "צוות העובדים חוששים מפגיעה באינטרסים שלהם ומהפסקת תשלום משכורותיהם", אמרו.

במסיבת עיתונאים שקיים לפני כשבועיים, האשים קדומי את אבו מאזן בתכנון חיסול יאסר ערפאת ביחד עם ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. קדומי, הנחשב למוביל הקו הניצי בפתח, טען כי בידיו נמצא פרוטוקול סודי של ישיבה בהשתתפות שרון, אבו מאזן, שר הביטחון דאז שאול מופז ובכיר פתח מוחמד דחלאן, שבה תכננו את חיסול ערפאת. בפתח זעמו על דבריו של קדומי ואיימו לסלקו מהארגון. אבו מאזן דחה בתוקף את ההאשמות ותאר אותן כ"חסרות בסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully