וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלו החיפושים אחר הישראלי שנעדר בהודו

עמיחי שטיינמץ בן ה-24 נעדר כבר שבוע בצפון המדינה. צוות חברת הביטוח שהגיע לכפר ממנו יצא הנעדר, יצא לשטח בסיוע צוותים מקומיים

צוות החילוץ "הראל 669" נחת הבוקר (שני) בצפון הודו והחל בפעולות לאיתור . הצוות הגיע לכפר קיריגנגה, שם נראה הצעיר לאחרונה. מוקדם יותר נפגש הצוות עם שניים מחבריו של הנעדר ועם גורמים מקומיים במטרה לקבל מידע נוסף אודות מקום הימצאו האפשרי.

יוחאי לילאור מפקדת יחידת החילוץ מסר לוואלה! חדשות כי הצוות נמצא במקום אליו הייה אמור להגיע עמיחי שטיינמץ בן 24 מהשומרון, הנעדר מאז יום שלישי שעבר. בסיוע של 21 מטיילים ישראלים וצוות מקומי החלו לסרוק את הטרקים האפשריים בהם יכול הייה שטיינמיץ ללכת. "מדובר באזור הררי ומסוכן עם נהרות ואנו נעזרים בחברת רפטינג מקומית לסרוק אותם", הוסיף לילאור.

שטיינמץ יצא מהכפר לטרק של יום אחד, אך מאז נעלמו עקבותיו. חברו של הצעיר שיצא לטרק אחר באזור, שב ביום שישי למקום שבו שהו יחדיו וראה שחברו לא שב מהטרק. חברת הביטוח "הראל" קיבלה את המידע על היעדרותו של הצעיר הישראלי ממשפחתו וממשרד החוץ ועם קבלת ההודעה הוחלט לשלוח צוות חילוץ למקום.

הכפר ממוקם בעמק פרוואטי, הנחשב יעד פופולרי עבור המטיילים הישראלים. מספר ישראלים שביקרו באזור וסביבותיו מצאו את מותם בנסיבות טרגיות. אחד מהם היה נדב מינצר, קצין בקבע שנרצח כשטייל באזור בשנת 1997. בשנת 2007 נרצח באזור קירגנגה דרור שק, בן 23 מגבעת אבני. בשנת 2005 נעלם באזור פרוואטי דניאל מאונטוויטן, בן 23 מירושלים, שלא אותר עד היום.

בהכנת הידיעה השתתפה רחלי סנדו

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully