וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי בן 24 נעדר כשבוע בהודו

הצעיר יצא ביום שלישי שעבר לטרק באזור עמק הפרוואטי, אך מאז לא יצא קשר עם חברו הנמצא אף הוא בהודו. צוותי חילוץ יצאו מישראל בניסיון לאתרו

צוותי חילוץ של חברת הביטוח הראל יצאו אחר הצהרים (ראשון) להודו, בניסיון לאתר צעיר ישראלי בן 24 שנעדר באזור עמק הפרוואטי בצפון הודו. הצעיר יצא ביום שלישי שעבר מכפר קיריגנגה לטרק של יום אחד, אך מאז נעלמו עקבותיו. חברו של הצעיר שיצא לטרק אחר באזור, שב ביום שישי למקום שבו הם שהו יחדיו וראה שהצעיר לא שב מהטרק אליו יצא.

חברת הראל קיבלה את המידע על היעדרותו של הצעיר הישראלי ממשפחתו וממשרד החוץ. עם קבלת ההודעה, החליטה החברה להוציא צוותי חילוץ בראשותו של יוחאי ליליאור. הצוות הישראלי אמור להגיע להודו מחר בשעות הבוקר ועד אז מפעילה חברת הראל צוותים מקומיים, שמנסים לסייע באיתור הנעדר.

עמק פרוואטי נחשב כיעד פופולרי עבור הישראלים המטיילים בהודו. עם זאת, מספר ישראלים שביקרו באזור וסביבותיו מצאו את מותם בנסיבות טרגיות. אחד מהם היה נדב מינצר, קצין בקבע שנרצח כשטייל באזור בשנת 1997. בשנת 2007, נרצח באזור קירגנגה דרור שק, בן 23 מגבעת אבני. בשנת 2005 נעלם באזור פרוואטי דניאל מאונטוויטן, בן 23 מירושלים, שעדיין לא אותר.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully