וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יוטלו סנקציות כלכליות על ישראל"

לפני יומיים התבקש דובר בממשל להתייחס לאפשרות שארה"ב תנקוט צעדים נגד ישראל כתגובה לבנייה בגדה והשיב "מוקדם לדון בזה". דובר בכיר מדגיש: "אנו לא שוקלים זאת"

מחלקת המדינה האמריקאית הבהירה הלילה (שישי) כי ארה"ב אינה שוקלת להטיל סנקציות כלכליות על ישראל, כדי למנוע ממנה בנייה בהתנחלויות. הדובר הבכיר במחלקת המדינה, פיליפ קראולי, מסר את ההבהרה בעקבות דברים שאמר מוקדם יותר השבוע דובר אחר מטעם מחלקת המדינה, רוברט ווד.

ביום רביעי אמר ווד כי "מוקדם מדי לדון בהפעלת לחץ כלכלי על ישראל כדי להביא להקפאת הבנייה בהתנחלויות". דבריו של ווד נאמרו בתשובה לשאלה האם הממשל שוקל להטיל סנקציות כלכליות על ישראל בשל התעקשותה להשמיך לבנות בשטחים הפלסטיניים. עוד אמר ווד כי "כמובן שאף אחד לא מבקש מישראל לפעול נגד האינטרסים שלה לשמירה על ביטחונה הלאומי".

בעקבות דבריו של ווד שזכו לכיסוי נרחב בתקשורת הישראלית, הבהיר הדובר הבכיר פיליפ קראולי כי הדיווחים בכלי התקשורת בישראל היו בלתי מדוייקים וכי דבריו של ווד פורשו שלא כהלכה. קראולי הוסיף כי "ארה"ב לא שוקלת פעולה של סנקציות. עובדה שהשליח האמריקאי למזרח התיכון מגיע למזרח התיכון, כדי לשוחח עם הצדדים המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully