וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטי האם: "תנו לה לראות את ילדיה"

ביהמ"ש דן בהארכת מעצרה של האם המרעיבה. פרקליטיה דורשים לאפשר לה לראות את ילדיה. אתמול קבע פסיכיאטר כי האם כשירה לעמוד לדין וכי היא לא סובלת מתסמונת מינכהאוזן

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט, קריינות: אילן שניג)

בבית המשפט השלום בירושלים נערך דיון בהארכת מעצרה של האם החשודה בהרעבת בנה בן ה-3. פרקליטיה דורשים מבית המשפט לאפשר לאם להיפגש עם ילדיה, אותם לא ראתה מאז מעצרה. עו"ד אברהם וייס, המייצג את האם אמר כי "חוות הדעת הפסיכיאטרית קבעה שהאשה בריאה לחלוטין, אמא נורמטיבית". עוד אמר עו"ד וייס, כי נשללה האפשרות כי האם סובלת מתסמונת מינכאוזן.

אתמול קבע הפסיכיאטר יעקוב וייל כי "האם המרעיבה" מירושלים לא מסכנת את ילדיה, והיא כשירה לעמוד לדין. וייל, שמונה לערוך לאם את בדיקת הכשירות, קבע גם כי האם אף אינה סובלת מתסמונת "מינכהאוזן באמצעות שליח".

האם החשודה בהרעבת בנה עברה את הבדיקה הפסיכיאטרית, ביום שני. לפי הודעת המשפחה, האם הגיעה למרפאתו של ד"ר יעקב וייל, ונפגשה עמו במשך כשעה. בסביבתה אמרו כי תסכים להיפגש עמו שוב. לפי מספר דיווחים, האם לא התנתה את קיום הבדיקה הפסיכיאטרית בהעברת הילד מבית החולים הדסה עין כרם לטיפול במוסד רפואי אחר, כפי שפורסם מוקדם יותר.

מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נמסר השבוע כי הידיעות שהתפרסמו, לפיהן הוחלט שהפעוט שאמו חשודה בהרעבתו יועבר לבית חולים אחר מצוצות מהאצבע ואין להן על מה להסתמך. "הדסה לא סיכמה על כך עם איש ולא עמדה בקשר עם אף בית חולים אחר בעניין זה. הילד מאושפז בהדסה בתוקף צו בית משפט. הדסה תציג את עמדתה בעניין ובעניין המשך אשפוזו בפני בית המשפט בדיון שיתקיים מחר", מסר בית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully