וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרופאים בהדסה הרעיבו את הילד"

הרב פרויליך, שבביתו מוחזקת האם החשודה בהרעבת בנה טען כי "לא האמא עשתה את זה, אלא טיפול משונה של ביה"ח. לא נתנו לו לאכול 4 חודשים דרך הפה כדי שהקיבה תצטמק"

"מאביסים את הילד כמו בעל חיים. מנפחים את הילד, והעיקר שהמשקל עלה". כך אמר היום (שני) הרב אברהם פרויליך, שבביתו מוחזקת האם החשודה בהרעבת בנה, בהתייחסו לטיפול שקיבל הפעוט בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. לטענתו, מצבו של הילד הוא תוצאה של "טיפול משונה של בית החולים" ולא נגרם ממעשיה של האם. "מצד אחד אין לו סרטן, אבל הוא מקבל טיפול כימי, לא נתנו לו לאכול ארבעה חודשים ולא לשתות דרך הפה כדי שהקיבה תצטמק".

בהתייחסו לקטעי הווידאו המפלילים לכאורה, בהם נראית האם מנתקת את מכשיר ההאכלה של בנה, אמר הרב: "ראיתי חלק מקטעי הווידאו, אין שם כלום. אני מבטיח לך שאם ישימו מצלמה ליד חמש מיטות נוספות, התוצאות יהיו זהות.

"השיפור האמיתי בילד בא לידי ביטוי בחודש האחרון שהיא הייתה שם", הוסיף הרב בראיון לגלי צה"ל. לדבריו, מדובר באמא למופת, "דמות מושלמת ללא כחל ושרק. לא האמא שמטפלת בילד עשתה את זה".

"האמא אמרה לרופאים בהדסה שהיא רוצה להעביר את הילד לבית חולים במרכז הארץ, והם סירבו", המשיך וטען הרב, "מאז שהיא רצתה להעביר את הילד, התחילו לטעון שהיא לוקה בנפשה. תייגו אותה כלא שפויה רק לאחר שהיא ביקשה להעביר את הילד. לא מובן למה בהדסה חוששים שרופאים אחרים יראו את הילד".

בית החולים הדסה עין כרם, בו מאושפז בנה של האישה, דחה את הטענות וציין כי בית החולים פעל ללא דופי וכי הצוות הרפואי ערך את כל הבדיקות הנדרשות. המשנה למנכ"ל בית החולים, ד"ר יאיר בירנבאום, קיבל אמש איומים על חייו בטלפון בעקבות הפרשה. מהמשטרה נמסר כי האיומים נחקרים במלוא הרצינות וכי מאבטחים שומרים כעת על בירנבאום.

בהתייחסו לעובדה שהחשודה לא הגיעה אתמול לבדיקה הפסיכיאטרית בטענה שחשה ברע, אמר פרויליך: "הבדיקה זה עניין אישי שלה, הפסיכיאטר הגיע אלינו והסכים שזו לא שעת הכושר לבדיקה". את הדיון בהארכת מעצרה שייערך אחר הצהריים פטר הרב כ"לא משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully