וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת השבת בירושלים: 4 פצועים קל מאבנים

הארבעה נפצעו מאבנים שיידו לעברם חרדים בכביש בר אילן. מוקדם יותר ניסו חרדים לחסום את הכניסה לחניון "קרתא" ופונו על ידי המשטרה

שחרור "האם המרעיבה" למעצר בית אמנם החזיר את השקט לירושלים, אך מסתבר שרק למשך מספר שעות. ארבעה בני אדם נפצעו הערב (שבת) באורח קל מאבנים שהושלכו לעברם בכביש בר אילן בבירה. שניים מהם נפגעו בראשם.

מוקדם יותר ניסו עשרה מפגינים חרדים לחסום את חניון "קרתא", הסמוך לשער יפו בירושלים. אחד מהם נשכב על כביש הכניסה לחניון, והשוטרים פינו אותו ואת חבריו מהמקום. בנוסף, במהלך הלילה יידו מספר חרדים אבנים לעבר כלי רכב חולפים ברחוב בר-אילן. חרדי אחד נפגע קל בראשו מאבן וטופל במקום. כמו כן, נגרם נזק למספר רמזורים כתוצאה מיידוי האבנים.

בתוך כך, כוחות משטרה ומג"ב ערוכים לחידוש ההפגנות הערב נגד פתיחת חניון קרתא. הכוחות ממתינים מחוץ לשכונות החרדים וינסו למנוע מהתושבים לצאת מהן.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ביקש אמש את גיבוי של הממשלה בהתמודדות עם ההפגנות האלימות בבירה. בראיון לערוץ 2 אמר ברקת כי שרי הממשלה ואנשי ציבור צריכים להשמיע את קולם ולהגיב על ההפגנות האלימות של החרדים בירושלים במחאה על מעצר ה"אם המרעיבה". על החלטתו להפסיק את השירותים העירוניים לשכונות החרדיות אמר ברקת כי "יש צורך לשמור על ביטחונם של עובדי עיריית ירושלים, המטרה היא לא ענישה קולקטיבית וכשיהיה שקט נחזיר את השירותים הללו. אני מקווה שלא יחצו קווים אדומים של שלטון וסדר".

ברקת הוסיף כי הוא לא קיבל תמיכה מצד שרי הממשלה. "אף אחד מהממשלה לא הרים לי טלפון ואני לא קיבלתי גיבוי מצד הממשלה. אני מצפה לראות את הפעולות של הממשלה בעיר ירושלים. זה צריך להיות מתורגם למעשים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully