וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל תכננה להתנקש באחמדינג'ד"

שר המודיעין האירני אמר כי ישראל ביקשה להתנקש בנשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בחודש האחרון לבחירות במדינה וניסתה לגייס לשם כך את חברי האופוזיציה האירנית

שר המודיעין האירני רולאם-חוסיין מוחסייני-אז'אי אמר היום (שישי) כי ישראל תכננה להתנקש בנשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד במהלך החודש האחרון של הבחירות במדינה.

סוכנות הידיעות האירנית "פארס" צוטטה את אז'אי שאמר כי סוכנים ישראלים נפגשו עם חברים באופוזיציה האירנית ששוהים בגלות "אנשי המוג'האדין של אירן" על מנת שיבצעו את משימת ההתנקשות.

"המשטר הציוני נפגש עם חברי האופוזיציה בסמוך לשארם א-שייח במצרים וכן נפגשו עימם גם בפריז על מנת לתכנן את ההתנקשות באחמדינג'ד. אז'אי הוסיף "גורמי האופוזיציה התנו מספר תנאים כדי לבצע את המשימה הזו וביקשו כי ארצות הברית וגורמים אחרים יסירו את שמם מהרשימה השחורה של ארגוני טרור. האויבים אפילו פנו למורדים במזרח המדינה על מנת להשיג עזרה מצידם", אמר אז'אי והתייחס בכך למורדים הסונים שמנהלים לחימה נגד הממשלה השיעית בטהרן.

גורם ביטחוני ישראלי התייחס אתמול לראשונה לפרסומים, לפיהם ספינות טילים של חיל הים חצו השבוע את תעלת סואץ בדרכן מהים התיכון לים סוף. הגורם מסר לעיתון הבריטי "טיימס", כי "התמרונים הללו הם מסר לאירן כי ישראל תגיב לאיומיה. יש להתייחס להכנות האלה ברצינות. ישראל משקיעה זמן בהכנה למורכבות המהלך של תקיפה באירן".

"זה לא מבצע סודי", הסביר הגורם. "זה משהו שפורסם ואמור להוכיח את יכולותיה של ישראל". לפי הדיווח בטיימס, בנוסף לתרגיל הימי, מטוסי קרב של חיל האוויר צפויים לערוך תמרונים בארצות הברית. עוד דווח כי ישראל הידקה את הקשרים הדיפלומטיים עם מדינות ערביות החוששות הן מפני הגרעין האירני, בהן מצרים.

ביום שלישי דווח, כי שתי ספינות טילים של חיל הים הישראלי חצו את תעלת סואץ. אחת הספינות, אח"י חנית, כבר חצתה לפי פרסומים זרים את התעלה בחודש שעבר, יחד עם צוללת דולפין, אף שבצה"ל סירבו להתייחס לפרסומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully