וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט לאמריקאים: די להתעסקות בהתנחלויות

ראש הממשלה לשעבר פרסם היום מאמר בעיתון הוושינגטון פוסט ותקף את העיסוק האמריקאי בסוגיית הבנייה בהתנחלויות.

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, פרסם אתמול (שישי) מאמר בעיתון הוושינגטון פוסט ותקף את העיסוק האמריקאי בסוגיית הבנייה בהתנחלויות. אולמרט ציין במאמר את ההבנות שהושגו בין הממשל האמריקאי לממשלתו של אריאל שרון בזמנו ואמר שיש להמשיך לבנות בהתאם להבנות אלו. אולמרט הדגיש את הקשר העמוק בין ארצות הברית לישראל ואמר שההתעסקות האמריקאית בנושא "אינה משרתת את התהליך עם הפלסטינים או את היחסים של ישראל עם עולם הערבי. לטענתו, "יש כאן אף פוטנציאל לערעור היחסים בין ישראל לאמריקנים".

לדבריו, "ההתעקשות על הקפאה מוחלטת של הבניה בהתנחלויות היא דרישה שלא ניתן לאכוף. היא לא תקדם את מאמצי הפלסטינים לשפר את הביטחון לא את הכלכלה בגדה המערבית ולא את היחלשות החמאס בעזה". הוא הוסיף כי הלחץ הזה "לא תגדיל את ביטחון ישראל, לא תשפר את יחסיה עם העולם הערבי, לא תחזק את קואליציית המדינות הערביות המתונות, ולא תביא יציבות למזרח התיכון".

אולמרט תקף את הנהגת הרשות הפלסטינית, והאשימה בכישלון תהליך השלום. " לא הצלחתי להבין למה ההנהגה הפלסטינית לא קיבלה את ההצעה שהצעתי לה, שכללה פשרה טריטוריאלית, סידורי ביטחון, פתרון לנושא ירושלים ולבעיית הפליטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully