וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S&P: דירוג האשראי של ישראל - A יציב

חברת דירוג האשראי הבינלאומית אישררה את דירוג האשראי של ישראל ברמה של A יציב. שטייניץ: "גיבוי שנותנת חברת דירוג האשראי הגדולה בעולם למדיניות הכלכלית של הממשלה"

חברת דירוג האשראי הבינלאומית S&P (סטנדרט אנד פורס) אישררה הערב (חמישי) את דירוג האשראי של ישראל ברמה של A יציב. מדובר בדירוג האשראי למט"ח לטווח ארוך, שהוא הדירוג המרכזי.

בהודעה שפירסמה החברה נמסר כי "נציגי החברה רואים את השינויים לרעה בנתונים הפיסיקליים כשינוי זמני שהיינו כחלק ממעגל העסקים. כתוצאה מכך, אשררנו את הדירוג שלנו למדינת ישראל, זאת גם לאור העברת התקציב. העובדה כי הדירוג נותר "יציב" נובעת מכך שנציגי החברה לא צופים הידרדרות בנתונים הפיסיקליים וצופים יישום מובנה של הרפורמות הכלכליות".

שר האוצר יובל שטייניץ הביע את שמחתו על החלטת החברה ואמר כי "מדובר בגיבוי שנותנת חברת דירוג האשראי הגדולה בעולם לתכנית הכלכלית ולמדיניות הכלכלית של הממשלה. החברה מפרסמת את אישרור הדירוג הגבוה יום לאחר אישור התקציב הדו-שנתי בכנסת, ויש בכך משום הבעת אמון במשמעת ובאחריות התקציבית של הממשלה גם בתקופת משבר זו. אנו רואים בכך עדות לעובדה שהמשק הישראלי צולח באופן מעורר כבוד את המשבר הכלכלי העולמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully