וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת: ראש עיר אמיץ או פופוליסט?

ראש עיריית ירושלים הורה להפסיק את השירותים לשכונות חרדיות בעיר, בעקבות התפרעות החרדים. התושבים טוענים בתגובה כי זו ענישה קולקטיבית פסולה. האם ברקת פעל נכון? דעתכם, גם בווידאו

בצעד חריג הורה אתמול (רביעי) ראש עיריית ירושלים ניר ברקת להפסיק את שירותי העירייה בשכונות החרדיות גאולה ומאה שערים. זאת בעקבות המהומות שפרצו בהן לאחר מעצרה של האם החרדית החשודה בהרעבת בנה. בעקבות ההוראה יצאו מאות חרדים משכונת גאולה לצומת הרחוב צפניה ובר אילן ויידו אבנים לעבר השוטרים. כוח משטרה ניסה לפזרם תוך שימוש בזרנוקי מים, ו-26 מפגינים נעצרו.

לדברי ברקת, הוא הורה להפסיק את השירותים לשכונות החרדיות במטרה למנוע את סיכון חייהם של עובדי העירייה ועל רקע הפגיעה ברכושה. לעומת זאת, התושבים החרדים טוענים כי מדובר בענישה קולקטיבית מצד ראש העיר. "ראש העיר שוגה כאשר הוא מעניש קולקטיבית את אזרחי עירו", אמר בתגובה סגן שר החינוך, מאיר פרוש. "אני לא יודע מכוח מה הגיע ראש העיר לבקשה כזו אבל בוודאי שזה לא נשמע טוב להעניש אלפי אנשים, בגלל שישנם כאלה שעשו מעשים שלא ייעשו".

אין זו הפעם הראשונה שברקת מסתבך עם התושבים החרדים בירושלים. הוא כבר הצליח לעורר את חמתם כשהחליט לפתוח בשבת את חניון העירייה "ספרא". בעקבות ההחלטה נערכו הפגנות אלימות בעיר, ואף התקבלו איומים מרומזים על חייו של ברקת.

האם לדעתכם ניר ברקת הוא ראש עיר טוב והחלטתויו נובעות משיקולים ענייניים וראויים, או שמא מדובר בראש עיר פופוליסטי שאינו בוחל באמצעים כדי לייצר כותרות, על גבם של חלק מהתושבים? טקבקו, גם בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully