וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז חזר מהסכמתו לפשרה עם אבי ניר

דודו טופז הודיע כי הוא דוחה את הסכם הפשרה שהוצע על ידי בית המשפט, על פיו יועקל ביתו ולא חשבונות הבנק שלו. "הושטתי ידי לשלום וקשת וניר ניצלו זאת בציניות"

דודו טופז הודיע היום (רביעי) כי הוא מושך את הסכמתו מהפשרה שהוצעה על ידי בית המשפט בהליך האזרחי בינו לבין מנכ"ל קשת אבי ניר. טופז הודיע כי הוא מבקש מבית המשפט להכריע בבקשתו לבטל את צו העיקול שהוצא כנגדו על ידי ניר.

לטענת טופז, הוא קיבל את הצעת הפשרה מתוך כבוד לבית המשפט ומתוך רצון "להעלות את יחסי הצדדים על דרך הפיוס והסליחה, זאת למרות שבקשת העיקול "היתה ונותרה חסרת בסיס, באשר אינה עומדת בדרישות הדין האלמנטריות". עוד טען טופז כי קשת וניר בחרו להגיב במתקפה תקשורתית בוטה עליו ולכן הוא הבין כי "ידו המושטת לשלום ולסליחה נדחתה ע"י קשת וניר, בחוסר תום לב ונוצלה על ידם באופן ציני, לשם קידום ענייניהם, ללא הצדק שבדין".

בתום הדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשתו של דודו טופז להסיר את העיקול מעל חשבונו לא הסכים בית המשפט לבטל את העיקול על חשבונותיו של טופז. במקום זאת הוחלט להמיר את עיקול החשבונות ולהטיל עיקול על ביתו של טופז בתל אביב.

ניר טען בדיון כי יכולת הניהול שלו נפגעה. "אדם שסובל מהבעיות שאני סובל, חוסר שינה, לא יכול לנהל ארגון בכזה סדר גודל כמו בעבר. הוא יכול רק לעשות את המיטב. לפני שנה וחצי הרגשתי שאני רץ במישור, עכשיו אני מרגיש שאני עולה על הר עם שק על הגב. זה בא לידי ביטוי בכל היבט של חיי ועבודתי. אני דרוך כל הזמן. כל שיחת טלפון מקפיצה אותי". ניר טען עוד כי "הנזקים שנגרמו לקשת אינם ניתנים להערכה מדויקת, אולם משום שמדובר במחזור של ארגון גדול, מדובר בכמה מיליונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully