וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופת המטיילת שנפלה לתהום בפרו

גלית ששון מטיילת ישראלית נפלה לתהום בעומק 200 מטר בעיר קוסקו, סמוך לבירת פרו. כוחות חילוץ מקומיים מצאו את גופתה וזיהו אותה, ומשרד החוץ בקשר עם משפחתה

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

גלית ששון, מטיילת ישראלית בת 23 מנס ציונה, נפלה היום (ראשון) לתהום בעומק של 200 מטר באזור העיר קוסקו שליד בירת פרו, לימה ונהרגה. כוחות חילוץ פרואנים איתרו את מיקומה של גופת הצעירה ובמקביל יצא סגן שגריר ישראל בפרו, גלי דגן, אל מקום האירוע.

ממשרד החוץ הישראלי נמסר לוואלה! חדשות, כי המשרד הודיע למשפחתה של הצעירה על התאונה והוא עומד איתה בקשר. כמו כן פועל משרד החוץ בסידורי העברת גופת המטיילת לישראל.

בחודש שעבר נהרג יובל נועם, בן 23 מירושלים, בטורקיה, לאחר שנפל לתהום של כ-40 מטר סמוך לאנטליה. חברו של הצעיר הזעיק עזרה, אולם צוות רפואה מקומי קבע את מותו. באפריל האחרון נהרג אריאל סיקסיק ממבשרת ציון בתאונת צניחה באוסטרליה. הצעיר בן ה-33 שהתגורר באוסטרליה כשנתיים ושימש כמדריך צניחה, נהרג במהלך קורס צניחה שהעביר.

במרץ השנה נהרג מטייל ישראלי בן 24 מהמרכז בתאונת אופנוע בצפון הודו. כחודש לפני כן נהרג צעיר ישראלי בן 26 בטיול בניו-זילנד. הצעיר יצא לבדו לטרק באזור הר קוק, ולאחר שלא הגיע לסוף המסלול נפתחו אחריו חיפושים. לבסוף התברר כי בשלב מסוים הוא ירד מהשביל המסודר ונפל לוואדי בעומק 200 מטרים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully