וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: "על הבנייה בהתנחלויות להיפסק"

חבר צוות המו"מ הפלסטיני סאיב עריקאת גילה, כי אבו מאזן שלח מכתב לאובמה בו דחה כל הסכם בין ארה"ב לישראל שיאפשר את המשך הבנייה בהתנחלויות

הפלסטינים דוחים כל הסכם בין ארה"ב לישראל שיאפשר את המשך הבנייה בהתנחלויות. כך אמר הבוקר (ראשון) חבר צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת לדבריו, "אין פתרון ביניים לסוגיית ההתנחלויות: או שהבנייה נפסקת, או שלא". עריקאת אמר את הדברים בראיון לרדיו הפלסטיני.

לדבריו, יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שלח אתמול מכתב ברוח הדברים לנשיא ארה"ב ברק אובמה, בתגובה לדיווחים לפיהם ארה"ב הסכימה שישראל תוסיף לבנות בצורה מוגבלת בחלק מההתנחלויות, כחלק מגידולן הטבעי. "אם הבנייה בהתנחלויות תימשך, ישראל תבנה אלפי יחידות דיור, דבר שיוביל את העולם הערבי להכרה בכך שהממשל האמריקאי לא מסוגל לעצור את ישראל. המסר ברור: ההתנחלויות חייבות להיעצר מייד".

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא הבוקר ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן להגיע לישראל ולקדם את המשא ומתן לשלום בין ישראל לפלסטינים. בתחילת ישיבת הממשלה אמר נתניהו כי "מנהיגים רבים מתעניינים מאוד ומחכים לצעדים האלה שאנחנו כבר התחלנו להניע ואכן אין שום סיבה שלא ניפגש, יו"ר הרשות הפלסטינית ואנוכי בכל מקום בארץ. אני מציע בשלב ראשון מכיוון שאנחנו כאן, כאן בבאר שבע ונתחיל לקדם את השלום לטובת שני העמים". מדובר בפנייה פומבית ראשונה של ראש הממשלה לחדש את המשא ומתן לשלום עם הפלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully