וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מאסר עולם לרוצחו של אילן חלימי

יוסוף פופאנה הורשע כי חטף עינה ורצח את אילן חלימי בן ה-23 רק בשל היותו יהודי. על שאר המעורבים בפרשת הרצח, חלקם קטינים, נגזרו עונשים של 15 עד 18 שנות מאסר

בית המשפט בפריז גזר עונש מאסר עולם על יוסוף פופאנה שרצח לפני כשלוש שנים על רקע אנטישמי את אילן חלימי שהיה בן 23. פופונה נחשב למנהיג הקבוצה שכללה 26 בני אדם והועמדו למשפט על חטיפתו, עינויו ורציחתו של חלימי.

בשעה שניתן גזר הדין חיקה בידיו פופאנה תנועות של מחיאות כפיים. על שותפיו לעבירה, חלקם קטינים ונשים נגזרו עונשים של 15 עד 18 שנות מאסר.

חלימי, בן 23, נמצא לפני כשלוש שנים מדרום לפריז כשהוא קשור לגזע עץ, ערום, פצוע וסובל מכוויות בכל חלקי גופו. הוא מת בדרכו לבית החולים. הפרשה, שזעזעה את הקהילה היהודית בצרפת, החלה כשצעירה פיתתה את חלימי להיפגש עימה לארוחת ערב. לאחר מכן התברר כי היא משתייכת לכנופייה שכינתה את עצמה "חבורת הברברים". החבורה הביאה את חלימי לדירה בבניין רב קומות, שם הוא הוחזק כשבד מכסה את ראשו. במשך שלושה שבועות פנו נציגי החבורה למשפחת חלימי והעלו בפניה דרישות כופר.

מספר ימים לאחר שהפסיק הקשר בין החוטפים למשפחה, נמצא חלימי בתחנת רכבת בפרבר של פריז. מנהיג קבוצת החוטפים, יוסף פופאנה, הואשם ברצח בכוונה תחילה, בדרישת כופר, בעינוי ובהתנהגות ברברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully