וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ הצרפתי: תהליך השלום "תקוע"

שר החוץ הצרפתי, ברנר קושנר, קיים סדרת פגישות בלבנון שם קרא להקפיא את הבנייה בהתנחלויות. "הקונפליקט הישראלי פלסטיני אינו מראה סימני התקדמות לקראת פיתרון"

תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים "תקוע" כך אמר הערב (שישי) שר החוץ הצרפתי ברנר קושנר. "במזרח התיכון ישנם תהליכים שמתקדמים כמו התחממות היחסים בין סוריה לערב הסעודית, אולם הקונפליקט הישראלי פלסטיני אינו מראה סימני התקדמות אלא להיפך", אמר קושנר לאחר פגישה עם נשיא לבנון מישל סולימאן.

"אנו מקווים מאוד כי גם המשא ומתן הזה יתקדם ויביא לידי מדינה פלסטינית עצמאית שתחיה בשלום לצד ישראל". שר החוץ הצרפתי שב וקרא לישראל להקפיא את הבנייה בהתנחלויות וכן לחזור לשולחן המשא ומתן.

הקריאה לחזור לשולחן המשא ומתן ששיגר שר החוץ הצרפתי מתווספת לקריאת מנהיגי שמונה המדינות המתועשות שאמרו כי "הסכם שלום במזרח התיכון הינו חיוני לקהילה הבינלאומית. הסכם המתבסס על עקרון שתי המדינות לשני עמים. הסכם שיאפשר לישראל לחיות בשלום ובביטחון וייצור מדינה פלסטינית ריבונית".

בתום הפגישה בין המנהיגים התייחס אתמול נשיא צרפת ניקולא סרקוזי כי תקיפה של ישראל נגד אירן לסיכול תוכנית הגרעין של הרפובליקה האיסלמית, תהיה בבחינת "אסון מוחלט". מנהיגי המדינות המתועשות החליטו בתוך כך כי יש צורך להמשיך את המשא ומתן עם טהרן, במטרה להפסיק את תוכניות פיתוח הגרעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully