וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחודש אספקת המים ליישובי הדרוזים בצפון

חברת "מקורות" הודיעה כי היא תחדש באופן מיידי את אספקת המים ליישובי הדרוזים. "זכותנו לצמצם אספקת מים בשל אי תשלום מצד הרשויות"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

אספקת המים ליישובי הדרוזים תחודש מיידית, כך הודיעה היום (חמישי) חברת "מקורות". כזכור, לאחרונה ניתקה מקורות לסירוגין את אספקת המים לרשויות המקומיות עיר הכרמל, כפר מרר והיישוב ראמה מאחר שלטענת מקורות הן אינן עומדות באופן שיטתי בהתחייבויותיהן הכספיות לחברה. "מקורות מצטערת על הסבל הנגרם לתושבים שומרי חוק, אך טוב שאלה יבואו בטענות אל הרשות המקומית הגובה מהתושבים כסף עבור המים אך לא מעבירה אותו ל"מקורות", אלא משתמשת בכסף לצרכים שונים אחרים", נכתב בהודעת החברה היום.

עוד אמרו בחברה כי "זכותה של 'מקורות' לצמצם את אספקת מים בשל אי תשלום נדונה פעמים רבות בערכאות השונות, ונאמר כי הזכות לקבל מים מותנית בהעברת התשלום אשר הרשויות גובות מתושביהן בגין המים לידי 'מקורות' כנדרש".

בחודש האחרון התרחשו מספר עימותים אלימים בין מפגינים דרוזים לשוטרים במחאה על ניתוקי המים. היום הפגינו מאות מהם ברחבת מוזיאון תל אביב. בחודש שעבר נפצעו באורח קל 7 שוטרים בהפגנת מחאה סמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • דרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully