וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: "נגד פילוג, בעד הצטרפות לממשלה"

מספר 2 בקדימה מכחיש כי בכוונתו לפלג את הסיעה, אך ציין כי אם תהיה תוכנית מדינית לממשלה, רוב חברי קדימה יתמכו בהצטרפות לקואליציה

ח"כ שאול מופז (קדימה) מכחיש את הפרסומים לפיהם בכוונתו לערוק מקדימה. "אצביע נגד חוק מופז. מטרת החוק לפלג את קדימה והעיסוק בחוק מיותר. ראש הממשלה מנסה לפלג את קדימה ולבני מנסה להפיל את הממשלה. העיסוק של שני הצדדים הוא לא רלבנטי ולא דמוקרטי", אמר מופז. בראיון לגלי צה"ל טען מופז, כי "תפקידה של האופוזיציה זה לא רק להתנגד, אלא להתוות דרך חלופית".

מופז מתח ביקורת חריפה על יו"ר קדימה, ציפי לבני ואמר בין היתר: "היא אדם נחמד, אולי בשביל לשתות איתה, אבל ביכולת לקבל החלטות קשות היא לא קיימת ואנחנו במצב טראגי".

מופז מנסה כעת ליזום תוכנית מדינית שאם הממשלה תאמץ אותה, זה יאפשר לו לבקש מחברי קדימה לחבור לקואליציה. "התוכנית שאני מציע זה לעבור כמה שיותר מהר למדינה פלסטינית בגבולות זמניים. אני חושב שקדימה צריכה להצטרף לממשלת אחדות כשהתנאי הוא שתהיה תכנית מדינית לפני שניכנס לממשלה. אני בטוח שבקדימה יש רוב לתהליך הזה".

בנוגע להתנהלות האופוזיציה, אמר מופז, כי "אין לנו הצלחה מסחררת כאופוזיציה. הממשלה מתנהלת באופן שגוי והאופוזיציה לא מצליחה לשנות את דרכה. תפקידנו באופוזיציה הוא לא רק להפיל את הממשלה". לדבריו, אם תובא הצעה מדינית רצינית של הממשלה, רוב חברי קדימה ירצו להצטרף לממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully