וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה הרוגים בתאונת רכבות בוושינגטון

70 בני אדם נפצעו ולפחות תשעה נהרגו כששתי רכבות תחתית התנגשו מסיבה לא ברורה בשעת השיא בבירה האמריקאית

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בתאונה שאירעה הלילה (שלישי) בעיר וושינגטון הבירה בין שתי רכבות תחתיות ישנם לפחות תשעה הרוגים ולפחות 70 פצועים. עם זאת, מספר הנפגעים צפוי לעלות, וחלק מהדיווחים מספרים על ניסיונות חילוץ של צוותי ההצלה של בני אדם שלכודים תחת הריסות הרכבות. התאונה אירעה בשעות השיא בערב ביום שני, בו מתחיל השבוע בארצות הברית.

כתבים בזירת האירוע סיפרו כי ראו במקום לפחות גופה אחת ומספר פצועים המקבלים טיפול על ידי כוחות ההצלה. דיווחים מהרכבת התחתית מעידים כי הייתה התנגשות בין רכבות וכי רכבת אחת עלתה על הרכבת השנייה. אחת הרכבות שהיו מעורבות בתאונה הינה בעלת שישה קרונות.

רשת הטלוויזיה האמריקאית פוקס הראתה תמונות של פצועים המפונים מתחנת הרכבת התחתית שבפורט טוטן. עוד נמסר כי ישנה הפסקת חשמל בתחנה.

בספטמבר אשתקד נהרגו 25 בני אדם נהרגו ויותר מ-135 נפצעו בהתנגשות בין רכבת נוסעים, בה נסעו כ-350 בני אדם, ורכבת משא בצפון לוס אנג'לס, קליפורניה. מחקירת התאונה עולה, כי הנהג מרכבת המשא לא עצר ברמזור אדום. "אם נגרם מצב בו שתי הרכבות היו באותו המקום באותו הזמן, אז כנראה שמישהו עשה טעות קריטית", אמרה דוברת חברת הרכבות. לדבריה, נהג הקטר נהרג בהתנגשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully