וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור ליברמן חושב שהמשטר באירן מטורף

בפגישותיו עם שרי ממשלת קנדה בירך שר החוץ אביגדור ליברמן את עמיתיו על יחסם לישראל והדגיש את הצורך לפעול בזירה הבינלאומית נגד אירן

שר החוץ אביגדור ליברמן נפגש היום (שני) עם מספר שרים בממשלת קנדה ודן עימם במצב במזרח התיכון. ליברמן נפגש עם שר החוץ הקנדי לורנס קנון, שר האוצר ג'ים פלרהטי, שר התחבורה והתשתיות ג'ון ביירב, שר ההגירה ג'ייסון קני ושר התקציבים ויק טייבז דנו השרים במצב במזרח התיכון. ליברמן אמר להם כי כיום, לנוכח המהומות שלאחר הבחירות באירן, גם שאר העולם מבין יותר טוב את מהות השלטון שם.

לדברי ליברמן, "מה שקורה באירן בימים האחרונים הוא תוצאה של משטר מטורף שיורה באזרחיו ברחובות ולכולם צריכה להיות ברורה הסכנה שבהחזקת נשק גרעיני על ידי משטר כזה". ליברמן הוסיף כי "מבלי להתערב בענייניה הפנימיים של מדינה אחרת, האירועים באירן בימים האחרונים מחייבים תגובה ברורה של הקהילה הבינלאומית וקודם כל יש לכנס דיון דחוף במועצת הביטחון של האו"ם".

הדיונים נסבו גם סביב היחסים הטובים בין קנדה וישראל. ליברמן אמר כי "ישראל מעריכה מאוד את עמדתה של קנדה ביחס לישראל בפרט ולמצב במזרח התיכון בכלל, וציין גם את עמדתו האישית של שר החוץ הקנדי ביחס לישראל. בייחוד ציין ליברמן לטובה את עמדתה הנחושה של קנדה נגד ועידת דרבן השנייה שנערכה באפריל בשוויץ. קנדה החרימה את הוועידה, בה נאם נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד, מחשש שתשמש במה לניגוח ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully