וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה שליט: "מקווה שרה"מ יקיים הבטחתו"

במפגש עם תלמידי בית הספר שבו למד החייל החטוף, התייחסה האם להצהרת נתניהו, שאמר בבר אילן כי "נחזיר את גלעד בריא ושלם"

אביבה שליט, אמו של החייל החטוף גלעד, התייחסה היום (שלישי) להצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לבנה. נתניהו אמר בתחילת השבוע בנאומו המדיני באוניברסיטת בר אילן כי "אנחנו מחויבים להחזיר את גלעד שליט הביתה בריא ושלם". בפגישה עם תלמידים מבית הספר "מנור כברי" שבו למד גלעד, הביעה אביבה תקווה שראש הממשלה יקיים את התחייבותו, כך דווח בקול ישראל.

עוד אמרה שליט כי היא מביעה תקווה שהמתווך החדש של ישראל לעניין בנה, חגי הדס, יצליח לקדם את שחרורו, אך אין לה מידע בעניין זה. באירוע שהתקיים במצפה הילה לציון שלוש שנים לחטיפתו, השתתפו עשרות תלמידים מבית הספר שבו למד גלעד. באירוע השתתפו גם פעילים ממטה המאבק לשחרורו ואנשי היישוב. בתוך כך, נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ימי קרטר, אמור להיפגש היום עם בכירי חמאס ברצועת עזה ולהעביר דרכם מכתב לחייל החטוף.

ביום שישי שעבר נפגש קרטר עם נעם שליט וקיבל ממנו את המכתב. קרטר הבטיח לנסות להעביר את המכתב לגלעד. האב נעם אמר לאחר הפגישה עם הנשיא האמריקאי כי "אני מקווה שזה יעזור ושאפילו יגיע מכתב בחזרה". ראש הממשלה נתניהו הזכיר בתחילת השבוע בנאומו המדיני באוניברסיטת בר אילן את החייל החטוף ואמר כי "אנחנו מחויבים להחזיר את גלעד שליט הביתה בריא ושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully