וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעור הפסיכולוג שתקף מינית מטופלות

ביהמ"ש קבע כי אלי פלח ירצה את 8 שנות המאסר שנגזרו עליו בגין ביצוע עבירות מין במטופלות. פלח הורשע בעבר בעבירות דומות

בית המשפט העליון דחה היום (שני) את ערעורו של אלי פלח, פסיכולוג שהורשע בביצוע עבירות מין במטופלות. פלח ערער על גזר הדין של בית המשפט המחוזי, שגזר עליו שמונה שנות מאסר בפועל, שנתיים מאסר על תנאי ו-80 אלף שקלים פיצויים.

פלח הורשע בשנת 2007 בביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים, במצב המונע מתן הסכמה חופשית, ובעיסוק כפסיכולוג ללא רישיון. כמה שנים קודם לכן, פלח הורשע בביצוע עבירות מין במטופלות שלו וריצה ארבע שנות מאסר בשל כך. אולם, לאחר שחרורו ולמרות שרישיונו נפסל הוא שב לעסוק בייעוץ פסיכולוגי.

בשנת 2002 הוא החל לטפל בק', צעירה נשואה, שבעלה ראה בפלח, מעין "אב רוחני", כדברי השופטים. בטיפול, שנמשך כשלוש שנים, הוא החל להתקרב פיזית לק', לחבק אותה, לגעת בגופה ולבסוף גם אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי. פלח גם ביקש ממנה ומבעלה לקיים יחסי מין לפניו ואף החתים את הבעל על "הסכמתו" שגברים אחרים, ופלח עצמו יכולים לשכב עם אשתו.

השופטים, ברכה אופיר-תום, ישעיהו שנלר ומרים סוקולוב, דחו את טענתו של פלח כי המתלוננת בדתה את הסיפורים מדמיונה כנקמה בו על כישלון הטיפול והכסף הרב ששילמה לו. פלח הורשע גם בקבלת דבר במרמה, מאחר שהציג עצמו כפסיכולוג. עם זאת הוא זוכה מחמת הספק מביצוע עבירות המין תוך מרמה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי פלח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully