וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן: "יש ספק ביחס לבחירות באירן"

למרות שסגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הטיל ספק בלגיטימיות של תוצאות הבחירות באירן הוא הבהיר כי ארה"ב תמשיך בניסיונות הדיפלומטיים

סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הטיל הלילה (שני) ספק בלגיטימיות הבחירות באירן. "אכן נראה על פי הדרך שהם מדכאים את חופש הביטוי, הדרך בה הם מטפלים בהפגנות, שיש מקום לספק כלפי תוצאות הבחירות באירן", אמר ביידן בראיון לרשת NBC.

למרות ספק זה הבהיר ביידן כי הממשל האמריקאי לא מתכוון לנטוש בינתיים את המדיניות הנוכחית ביחס לאירן. "ההחלטה להמשיך לדבר כבר התקבלה", אמר. לדברי ביידן, "האינטרסים שלנו אחרי הבחירות זהים לאלה שלפניהן – לגרום לאירן להפסיק מיידית את הניסיון לפתח נשק גרעיני, ולגרום להם להפסיק לתמוך בטרור".

הצהרותיו של ביידן מצטרפות לאמירות גורמים בכירים בממשל האמריקאי אמש, לפיהן "למרות תוצאות הבחירות באירן, ממשל אובמה נחוש להמשיך בדיאלוג עם הממשל באירן". ההצהרות מגיעות למרות הטענות של האופוזיציה באירן לפיהן הבחירות במדינה זויפו. הגורמים ציינו כי הממשל מקווה שהלחץ הציבורי על אחמדינג'ד יגרום לו להיות פתוח יותר עבור ארה"ב, זאת כדי להסית את האש מכיוונו ומהטענות על זיוף הבחירות ולהוציא את אירן מהבידוד הבינלאומי. עם זאת, פרשנים אחרים מעריכים כי הבחירה המחודשת אחמדינג'ד, "תוביל לבעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully