וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: עיקרי נאום נתניהו

ראש הממשלה שטח את משנתו המדינית באוניברסיטת בר אילן. במרכזה, שתי מדינות, יהודית ופלסטינית, החיות זו לצד זו בשלום

משלים עם מדינה פלסטינית

"אם נקבל ערובה בינלאומית לפירוז ולסידורי ביטחון, ואם הפלסטינים יכירו בנו כמדינה יהודית, נסכים להקמת מדינה פלסטינית מפורזת לצד מדינה יהודית"

התנאים

"תנאי הכרחי: הכרה פלסטינית פומבית מחייבת וכנה בישראל כמדינת הלאום היהודי. כדי שהכרה זו תהיה בעלת משמעות מעשית דרושה הסכמה ברורה לכך שבעיית הפליטים תמצא פתרונה מחוץ לגבולות ישראל, שכן התביעה לישבם בישראל סותרת את המשך קיומה של ישראל כמדינת העם היהודי"

לא להתנחלויות חדשות

בהתייחסו לבנייה בהתנחלויות אמר נתניהו כי עד שתוקם המדינה הפלסטינית המפורזת "אין בכוונתנו לבנות ישובים חדשים, אך עלינו לאפשר לתושבנו המתיישבים לגדל את ילדיהם, הם אינם אויבי העם"

פנייה להנהגה הפלסטינית

"אני קורא להנהגה הפלסטינית - בואו נתחיל במשא ומתן מיד, ללא תנאים מוקדמים. ישראל מחויבת להסכמים הבינלאומיים וקוראת לכם לעשות אותו הדבר. אנו רוצים לחיות לצדכם בשכנות טובה, שילדיכם לא יראו עוד מלחמה, שאחים ואחיות, בעלים ורעיות, יראו עתיד טוב יותר, שנשקיע מרצינו באתים ובמזמרות ולא בחרבות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פנייה למדינות ערב

"אני פונה למנהיגי המדינות. בואו ניפגש, בואו נדבר שלום, בואו נעשה שלום. אני מוכן להיפגש בכל מקום, בדמשק, בריאד, בביירות וגם בירושלים. אני קורא למנהיגי מדינות ערב לשתף פעולה עם הפלסטינים ואיתנו כדי לקדם שלום כלכלי – הוא אינו תחליף למדיני, אבל הוא חשוב להגשמתו"

ערובות בינלאומיות

"כדי להשיג שלום צריך להבטיח שהפלסטינים לא יוכלו להכניס לשטחם רקטות וטילים, או לכרות בריתות עם אירן והחזבאללה. לא ניתן לצפות מאיתנו להסכים מראש להסכם מדינה פלסטינים בלי שיובטח הפירוז שלה. אנו מבקשים מהקהילה העולמית: 'בהסדר הקבע לשלום יהיה השטח הפלסטיני מפורז, עם סידורי ביטחון אפקטיביים שימנעו כניסת נשק. בלי זה, במוקדם ובמאוחר, נקבל כאן עוד חמאסטן ולכך לא נוכל להסכים"

שותף לחזון אובמה

"אני שותף לחזונו של נשיא ארה"ב להביא עידן חדש לאזורנו. כדי להשיג שלום צריך אומץ ויושר מצד מנהיגי שני הצדדים, ואני מדבר היום באומץ ויושר. אך זה נדרש גם מההנהגה הפלסטינית, קומו ואמרו: 'די לנו בסכסוך הזה, אנו מכירים בזכות העם היהודי ואנו נחיה לצדכם בשלום'. אני מייחל לרגע הזה, כי ברגע בו יגידו לעמנו ועמם מילים פשוטות אלה, רק אז תיפתח הדרך לפתרון כל הבעיות, קשות ככל שיהיו"

לא רוצה לשלוט בפלסטינים

"צריך גם כאן לומר את כל האמת, והאמת היא שבחבלי המולדת שלנו, בלב המולדת היהודית, חי ציבור גדול של פלסטינים. אנו לא רוצים למשול בהם, לנהל את חייהם ולכפות עליהם את תרבותנו ודגלנו. בחזון שלי חיים שני עמים זה לצד זה, לכל אחד הדגל שלו, ההמנון שלו והשלטון שלו, ואיש אינו מאיים זה על זה"

על הרשות לשלוט בעזה

"על הרשות הפלסטינית להשליט חוק וסדר ברצועת עזה ולגבור על חמאס. ישראל לא תשב לשולחן המו"מ עם טרוריסטים המבקשים להשמידה. החמאס אינם מוכנים אפילו לאפשר לצלב האדום לבקר את חיילנו החטוף גלעד שליט, אשר מנותק מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully