וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אור: מדונה מאמצת עוד ילד

בית המשפט העלון של מלוואי הפך את ההחלטה הקודמת, ואיפשר לכוכבת הפופ מדונה לאמץ בת נוספת מהמדינה

בית המשפט העליון במלאווי קבע היום (שישי) כי מדונה יכולה לאמץ הילדה בת הארבע מרסי ג'יימס המתגוררת במדינה. בכך הפך ביהמ"ש את קביעת בית המשפט לערעורים במדינה מלפני חודשיים, שאסר על מדונה לאמץ את הילדה.

באפריל האחרון קבע בית המשפט במלאווי כי כוכבת הפופ האמריקאית מדונה לא תורשה לאמץ את הילדה בת הארבע מרסי ג'יימס המתגוררת במדינה. לפני שנתיים אימצה מדונה במלוואי את בנה דיוויד.

ארגון הצדקה "Save the children" קרא באפריל למדונה לשקול שנית את האימוץ המתוכנן, זאת על רקע מלחמתה של הפעוטה מאפריקה שאותה ביקשה מדונה לאמץ, בהליכי האימוץ. גם האימוץ של הבן דיוויד עורר מחלוקת, כאשר הוא נלקח לביתה של מדונה בלונדון בשנת 2006.

דובר ארגון הצדקה, דומיניק נאט, אמר בזמנו כי "עדיף לילדה להישאר במלוואי מאשר להיות מאומצת על ידי כוכבת הפופ הגרושה הטרייה. המקום הטוב ביותר עבור הילדה היא המשפחה שלה. למרבית הילדים המתגוררים בבתי יתומים במדינה, יש עדיין הורה אחד בחיים או משפחה מורחבת שיכולה לטפל בהם בהיעדר ההורים".

הזמרת מדונה צפויה להגיע לישראל בספטמבר הקרוב ולהופיע בפארק הירקון, זאת במסגרת סיבוב הופעות עולמי שהיא עורכת. כבר בימים הראשונים למכירת הכרטיסים גילו לזעמם מעריצים רבים בישראל כי חלק גדול מכרטיסי ה-VIP למופע אזלו במכירה מוקדמת באינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully