וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יוניפי"ל עצר מרגלים לטובת ישראל?

התקשורת בספרד מדווחת, כי הכוח הספרדי ביוניפי"ל הודה שעצר חשודים בריגול למען ישראל בשטח לבנון. המפקד מכחיש

התקשורת בספרד מדווחת, כי חיילים ספרדים בכוח האו"ם בלבנון (יוניפי"ל) הודו שעצרו חשודים בריגול למען ישראל בשטח לבנון. מפקד כוח יוניפי"ל הספרדי הכחיש את הדברים, לאחר ששרת ההגנה קרמה צ'קון שללה את הדיווחים ואמרה כי מדובר באי הבנה. לפי הפרסום, חיילים עצרו חשודים בריגול שחצו את הגבול מישראל לדרום לבנון. דובר של כוח האו"ם בלבנון אמר כי "הפעלת מרגלים בשטח לבנון היא פגיעה בריבונות הלבנונית, אך לא לקחנו חלק בפעילות נגדה".

אתמול דווח ברשת הטלוויזיה של חיזבאללה, אל מנאר, כי שתי אחיות בעלות דרכון ישראלי נעצרו בנמל התעופה של ביירות, בירת לבנון. לפי הדיווח, ג'ורג'ט מוסא (69) ואחותה ג'וזפין (67) נכנסו ללבנון בסוף השבוע באמצעות דרכונים לבנוניים ונעצרו כשניסו לעזוב את המדינה, לאחר שבמזוודותיהן נמצאו דרכונים ישראליים. האחות המבוגרת יותר מתגוררת בישראל, ואילו השנייה חיה בארצות הברית ומחזיקה גם בדרכון אמריקאי.

מספר הלבנונים הנחשדים בפעילות ריגול למען ישראל נאמד עד כה ב-35 איש, מהם 22 במעצר. האחרים מבוקשים על ידי הרשויות בלבנון. כמה מהחשודים הצליחו לברוח לישראל בשבועות האחרונים לאחר שחצו את הגבול הלבנוני בצורה לא חוקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully