וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי ישי: "יש התנחלויות שלא נפנה לעולם"

רגע לפני נאום נתניהו, הגיע ישי לוואלה! LIVE והעריך: "רה"מ יהיה פייסני". על מצעד הגאווה: "אין עוררין שיש פה סטייה מסוימת"

איתי לנדאו

(עריכת וידאו: רן צימט)

"יש מקומות שלא נפנה אותם לעולם והיו גם הבנות על הדברים האלה", כך אמר היום (חמישי) שר הפנים וסגן ראש הממשלה אלי ישי בראיון לוואלה! LIVE. לדברי יו"ר ש"ס, "היתה הבטחה נשיאותית של הנשיא לשעבר בוש בנוגע לגושי ההתיישבות והגידול הטבעי והיום יש ממשל שאומר 'גם גידול טבעי לא'. לא יבנו גן, לא יבנו בית ספר, לא יבנו מרפסת, משפחה שעלתה ברוך השם לארבעה וחמישה ילדים לא תבנה חדר נוסף? אז אני זועק וכואב, זה נקרא סמן ימני קיצוני?".

השר ישי אמר כי נאומו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה בקהיר היה "מאוד ברור", אך עם זאת הדגיש כי "יש פרשנויות שונות לגבי מה שנאמר". בעניין ההתנחלויות אמר ישי כי "צריך לזכור שלא מדובר במאחזים הבלתי חוקיים, אלא מדובר במעלה אדומים, זאת גם התנחלות. מה שיקרה הוא שמשם גם נקבל קסאמים".

לגבי המשא ומתן עם הפלסטינים אמר ישי: "אני לא חושב שנוכל להתקדם למו"מ באופן הזה, כאשר הם לא מאוחדים בתוכם. יש את חמאס - ראית מה קרה בעזה? אחר כך יהיו בחירות וייתכן שהם יכבשו את הגדה. אז מול מי נעשה שלום? למי נחזיר את השטחים האלה? לחמאס? אנחנו מתאבדים?".

לגבי נאומו הצפוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום ראשון באוניברסיטת בר אילן, העריך ישי כי "ראש הממשלה ילך לדעתי על נאום מאוד פייסני, יקרא לשלום ויעמוד על העקרונות".

ישי התייחס גם למצעד הגאווה שיערך מחר בתל אביב. "אין עוררין שיש פה מהלך של סטייה מסוימת. הנקודה היא איך מתמודדים עם הסטייה הזאת. השאלה היא אם באמת אנו הולכים ועושים מזה חגיגה והולכים ומבליטים את זה ומראים את זה לכל בני הנוער. אני לא יכול להתערב לאף אחד במה שהוא עושה בביתו ובחדרו, אבל לקחת נושא כזה ולעשות מזה מצעד? זאת השאלה. אני חושב שמי שנותן יד לדבר הזה, פועל נגד רחשי ליבם של רוב התושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully