וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו תמיר: גיבור ישראל או עבריין?

מחד, מדובר בקצין ותיק ומוערך שפיקד על אוגדת עזה בתקופות קשות. מצד שני, הוא עבר על החוק בפזיזות ושיקר על כך. מה אתם חושבים?

בית הדין הצבאי הרשיע היום (חמישי) את מפקד אוגדת עזה לשעבר, תא"ל משה (צ'יקו) תמיר וקבע כי תמיר יורד בדרגה לאלוף משנה, וכי רשיונו ישלל לשלוש שנים. בנוסף הוטלו על תמיר שלושה חודשי מאסר על תנאי. תמיר הואשם בכך כי נתן לבנו בן ה-14 לנהוג בטרקטורון צבאי שגרם לתאונת דרכים וכי הסתיר את הדבר כשדיווח על התאונה.

לטובת תמיר, קצין מוערך, העידו קצינים בכירים בהם סגן הרמטכ"ל לשעבר משה קפלינסקי ואלוף פיקוד הדרום יואב גלנט, וכן הוצג מכתב מהרמטכ"ל בו הביע הערכה לפועלו של תמיר בצה"ל. פרקליטו טען כי רבים מחיילי צה"ל חייבים לו את חייהם, והבהיר כי אם גזר הדין לא ישתנה לאחר עירעור, יפרוש תמיר מצה"ל.

אנחנו רוצים לשאול מה דעתכם? האם עברו המפואר של תמיר בצה"ל גובר על שיקול דעת מוטעה ורגעי שהנחה אותו בפרשה? האם נסיונות הטיוח שלו לאחר מעשה הכתימו את אמינותו? האם העונש שקיבל תמיר מוגזם ולא פרופורציונלי או שמא מדובר בעונש ראוי ותמיר צריך לשלם על חוסר אחריותו?והאם על תמיר לפרוש מצה"ל בעקבות העונש? טקבקו לנו את דעתכם, גם בוידאו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully