וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות החרימה מיליון יורו מחמאס בגדה

מנגנוני הביטחון של הרשות ממשיכים להילחם בחמאס. בכיר חמאס בשכם נעצר ובג'קוזי בביתו נמצאו והוחרמו מיליון יורו

מנגנוני הביטחון הפלסטיניים הכפופים לאבו מאזן עצרו אדם המשתייך לתנועת חמאס בשכם כשהוא נושא עליו מיליון יורו ותוכנית לחפירת מנהרות מתחת למטות המנגנונים הפלסטיניים בעיר, כך חשפו אמש (שני) מקורות פלסטינים.

לפי הדיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית מען, פעיל החמאס, בן 52 הוא מבכירי הארגון באזור שכם והוא מתגורר בכפר זואתא שנמצא ממערב לעיר. המקור הוסיף כי "המבצע התקיים בתנאים מסובכים, כאשר במהלך חיפוש בביתו של החשוד נמצא סכום של מיליון יורו ותוכניות לחפור מנהרות מתחת למבני מטות מנגנוני הביטחון הפלסטיניים במחוז שכם על מנת לבצע מתקפות כנגד המנגנונים".

המקור הוסיף כי הכספים, אשר על פי חקירות ראשוניות שייכים לתנועת חמאס, נמצאו בתוך ג'קוזי בחדר האמבטיה של החשוד, וכי חקירתו עדיין בעיצומה.

בתוך כך, בקלקיליה החרימו כוחות של מנגנוני הביטחון הפלסטיניים כמות גדולה של חומרים כימיים שמיועדים לייצור חומרי נפץ. על פי ההערכות מדובר בכ-2 טון של חומרים כימיים שהוחבאו באחת מהשכונות הדרומיות של העיר. מקורות ביטחוניים בעיר סיפרו כי מנגנוני הביטחון הגיעו אל החומרים באמצעות מידע מודיעיני שהגיע מחקירותיהם של פעילי חמאס העצורים בידי המנגנונים בקלקיליה.

המקורות הוסיפו כי החומרים הכימיים נמצאו בתוך חדר ממוגן בתוכו היו מוחבאים, ואשר מסביבו ובתוכו נבנו שתי גדרות על מנת למנוע גישה אליהם. המקורות הוסיפו כי פעילי חמאס העצורים בידיהם הודו כי החומרים היו שייכים לחולייה של הזרוע הצבאית של החמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, שבראשה עמד ראש חמאס בקלקיליה מוחמד א-סמאן, ושפעיליה נהרגו בשבוע שעבר במהלך שני מבצעים של מנגנוני הביטחון בקלקיליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully