וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צונזר: טופז חשף בעבר את "רשימת החיסול"

בקטע שצונזר מתוכנית הראיונות "שניים" בהפקת גיא פינס וערוץ הבידור מונה טופז את הבדרנים שלדבריו יש להרוג כי לא החזירו לו טלפונים

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות גיא פינס וערוץ הבידור של HOT)

בשיחה עם ליאור סושרד מדבר טופז בגילוי לב על האנשים שנהגו להתדפק על דלתו כשהתכנית שהגיש בערוץ 2 היתה בראש טבלאות הרייטינג, אך הפנו לו עורף כשרצה שיבואו להתארח בתכניתו החדשה בערוץ 10 (תכנית שזכתה לנתוני רייטינג נמוכים). טופז מנה שמות של מספר אמנים ובדרנים שלדבריו, התגלו לאחר שהופיעו אצלו בתכנית: צביקה הדר, אורנה בנאי, נאור ציון ועוד. לדברי טופז, אותם אנשים סרבו לענות לטלפונים ממנו בתקופה שהוא הגדיר כ"תקופת מצוקה" בה נתוני הצפייה בתכניתו החדשה לא התרוממו. לאחר מכן הוסיף טופז, כי "אנשים שלא מחזירים טלפונים הם אנשים שצריך להרוג".

דבריו של טופז מעולם לא שודרו משום שהפקת התכנית "שניים", ששודרה בערוץ הבידור של HOT, נענתה לבקשתו לחתוך בעריכה את הדברים הקשים שאמר. מהפקת התכנית נמסר כי בשעתו, החליטו להיענות לבקשת הבדרן משום שחשבו שמדובר ברגע של חולשה חולפת. כעת, משנחשפה פרשת ההסתבכות של טופז ולאחר שהודה במעשים האלימים המיוחסים לו, החליטו בהפקת התכנית לשדר את הקטעים הגנוזים מהראיון, שלדבריהם, מוכיחים שהטירוף שאליו נקלע טופז לא היה פתאומי, כי אם תוצאה של הידרדרות הדרגתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully