וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסאווי לאחמדינג'ד: הכחשת שואה מזיקה לנו

מיר חוסיין מוסאווי המועמד לנשיאות אירן תקף את הנשיא המכהן מחמוד אחמדינג'ד במסגרת עימות טלוויזיוני שנערך ביניהם

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

המועמד לנשיאות אירן מיר חוסיין מוסאווי תקף אמש (רביעי) בחריפות את הנשיא המכהן מחמוד אחמדינג'ד במסגרת עימות טלוויזיוני שנערך בין המועמדים לקראת הבחירות שייערכו החודש באירן. ה-CNN דיווח כי מוסאווי טען שהכחשת השואה של אחמדינג'ד הרתיעה בנות ברית אפשריות של אירן. "יש שתי דרכים לנהל את המדינה", אמר מוסאווי. "דרך אחת היא על ידי חוסר יציבות, הרפתקנות, חשיבות עצמית, שטחיות והתעלמות מהחוק, והשנייה היא על ידי ריאליזם, כבוד, פתיחות והימנעות מקיצוניות".

אחמדינג'ד לא נשאר חייב ותקף את מוסאווי ותומכיו בחתרנות. לטענתו, מוסאווי פועל בשיתוף פעולה אם נשיאי העבר מוחמד חתאמי ואכבר רפסנג'ני על מנת להפיל את משטרו. "עברתי לסדר היום על כל העלבונות האישיים והשקרים במשך ארבע שנים ואני סולח לאלה האחראים בכך", אמר אחמדינג'ד. "אבל אין לי את הסמכות להעלים עין כאשר העם, רצונו והאינטרסים שלו מועמדים בסכנה".

רפסנג'ני, כהן דת רב השפעה שהפסיד את שלטונו לאחמדינג'ד, אז ראש עיריית טהרן נשאר דמות רבת השפעה באירן. לאורך השנים הוא היווה דמות בולטת המתנגדת בפומבי למדיניותו של אחמדינג'ד.

זו הפעם הראשונה שנערך באירן עימות טלוויזיוני בין המועמדים בבחירות. בהמשך דבריו תקף אחמדינג'ד שוב את ישראל ואת "אשליית" השואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully