וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק לארה"ב: הנמיכו עוצמת הדיבורים נגדנו

שר הביטחון אמר בתום ביקורו בארה"ב כי בין ישראל לממשל "יש יותר הבנה ממה שהעין תופסת", אך הודה כי קיימים גם חילוקי דעות

שר הביטחון אהוד ברק התייחס הערב (רביעי) למתיחות בין ישראל לבין הממשל האמריקאי. בשיחה עם כתבים בארצות הברית אמר ברק: "אני לא אומר שאנחנו מסכימים כרגע עם האמריקאים על כל דבר". בגלי צה"ל דווח כי ברק סיפר שביקש מאנשי הממשל "להנמיך את עוצמת ההתבטאויות, התדרוכים וההדלפות, כדי שניתן יהיה לדבר על מהות".

שר הביטחון ציין, כי "הממשלה שלנו צעירה ועסוקה בגיבוש מדיניותה, והממשל האמריקאי בראשית דרכו. את כל הדברים יהיה צריך לשקול תוך שאנו תורמים ליוזמה של הנעה מחדש של התהליך המדיני, ולא נמצאים בצד הסרבן".

ברק, שנפגש אמש עם הנשיא ברק אובמה ועם בכירי הממשל סיפר כי יצא מהפגישות אופטימי, "הרבה יותר אופטימי ממה שנראה על בסיס קריאה בעיתונים". הוא הבהיר כי "יש יותר הבנה ממה שהעין תופסת לגבי מה המצב באירן, יש לנו הבנה בגיזרה מאוד רחבה איתם. יש לנו הבנות דומות גם לגבי החמאס ולגבי מה שקורה בלבנון, ועוד שורה ארוכה של נושאים שקשורים לתהליך המדיני".

בתוך כך, גורם מדיני בכיר אמר אתמול לוואלה! חדשות כי "בין ידידים יש תקופות של חילוקי דעות". הגורם התייחס ללחץ האמריקאי להקפיא את הבניה בהתנחלויות והבהיר: "אין מפולת ביחסי ישראל וארצות הברית. היחסים יציבים ואינטימיים באופן שאין כמותם עם שום מדינה אחרת, והם אינם תלויי ממשל או ממשלה. הבשלות ביחסים הגיעה לרמה כזו שאין צורך להסתיר את חילוקי הדעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully