וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשנים? כנראה שלא תצאו לדייט בקרוב

מסקר חדש שנערך לקראת היום הבינ"ל ללא עישון, עולה כי יותר ממחצית מהישראלים לא היו יוצאים לדייט עם מעשן. כבו את הסיגריות

לקראת היום הבינלאומי ללא עישון, שיחול ביום ראשון הקרוב, מגלה סקר חדש שנערך ביוזמת חברת התרופות 'גלקסו סמית קליין', כי רוב הישראלים לא היו יוצאים לדייט עם מישהו שמעשן ואף יתרה מכך לא היו מפתחים עימו מערכת יחסים ארוכת טווח. על פי נתוני הסקר שנערך בקרב כ-500 נשים וגברים, באמצעות מכון המחקר מרקט ווטש עולה עוד כי גם הרוב בקרב אלה שמעשנים בעצמם, לא היו יוצאים או מפתחים מערכת יחסים עם מעשנים.

לפי הסקר, למעלה ממחצית הישראלים (53.2%) ציינו כי לא היו יוצאים לדייט עם מישהו שמעשן ו-53.1% אמרו כי לא היו מפתחים מערכת יחסים ארוכת טווח עם מישהו שמעשן. כמו כן, 41.9% מהמעשנים אמרו לא ייצאו לדייט עם מעשן וכי 44.4% מהמעשנים לא יפתחו מערכת יחסים ארוכת טווח עם מעשן.

המשתתפים בסקר נשאלו גם הרגלי העישון שלהם והסתבר כי 17.1% מהישראלים הצהירו על עצמם כמעשנים באופן קבוע בעוד כ 9.7% ציינו כי הם מעשנים מדי פעם ובסך הכל 73.2% מהישראלים העידו כי אינם מעשנים כלל.

על פי נתוני האגודה למלחמה בסרטן העישון הינו סיבת המוות מספר אחת הניתנת למניעה. העישון גורם לכ -438 אלף מקרי מוות בשנה בארצות הברית בלבד. מטרתו של היום ללא עישון היא להעלות על סדר היום הציבורי העולמי את תופעת העישון ולהגביר את המודעות לגמילה מעישון, למניעת מוות ומחלות הנגרמות מעישון וכן לצמצם את מספר האנשים המתחילים לעשן, אשר רובם בני נוער וצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully