וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובחג שבועות תעשה לך טיול בששון

חג מתן תורה עושה חסד עם המטיילים באתרי הטבע ועם הגולשים. מזג האוויר יהיה נאה והטמפרטורות יהיו נוחות לפחות עד יום ראשון

מזג האוויר בחג השבועות יהיה נוח מאוד, כך הבטיחו היום (חמישי) בשירות הטאורולוגי. היום יהיה מזג האוויר בהיר עד מעונן חלקית, ללא שינוי של ממש בטמפרטורות. גם מחר לא יחול שינוי של ממש במזג האוויר. בשבת תהיה עלייה קלה של שלוש מעלות בטמפרטורות ומקביל הלחות תרד בעיקר בהרים ובפנים הארץ. בתחילת השבוע הבא לא יהיה שינוי של ממש במזג האוויר.

לגולשים מצפה ים גלי בגובה של 60 סנטימטרים עד מטר ובימים הקרובים אף צפויה מגמת ירידה והים יהיה נוח עד גלי. בשבת יהיה גובה הגלים בין 40 ל-80 סנטימטרים. הטמפרטורות החזויות: בירושלים מ-25 היום ועד 15 בלילה, בתל אביב מ-26 עד 18, בחיפה מ-27 עד 18, בבאר שבע מ-31 עד 18 ובאילת תגיע היום הטמפרטורה ל-35 מעלות ועד 22 בלילה.

בתוך כך, הקרן הקיימת לישראל מזמינה את הציבור להצטרף לחגיגה של אירועי שבועות במסגרת פסטיבל "ימי חלב ודבש" בעמק יזרעאל. במסגרת הפסטיבל, מתנדבי שנת השירות של קק"ל מזמינים אתכם לטייל בפארק רמת מנשה באירוע "ראשית ביכור אדמתנו" שיתקיים מחר בשעה 10:00 בפארק רמת מנשה. בפעילות יינתן הסבר על חג השבועות, על סיפורי ההתיישבות בעמק, על היער ועל מה שעלינו לעשות כדי לשמור עליו.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully