וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נדרוש חזרת מיליוני פלסטינים לישראל"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס לסוגיית הפליטים והבהיר: "לא נהרוס את ישראל". היום הוא ייפגש עם הנשיא אובמה

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס הלילה (חמישי) לסוגייה רגישה במיוחד במו"מ עם ישראל: הפליטים הפלסטינים. במפגש בוושינגטון, לקראת פגישתו הצפויה היום עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה, אמר אבו מאזן: "איני מבקש להשיב חמישה מיליון פליטים לתחום ישראל". בנוסף, הצהיר: "לא נהרוס את ישראל". לדברי יו"ר הרשות, בכוונתו להציע לנשיא אובמה רעיונות חדשים לגישור בין מפת הדרכים לבין יוזמת השלום של הליגה הערבית.

בתוך כך, מוחמד דחלאן, מבכירי פתח, אמר אמש כי מדיניות ישראל בהתנחלויות ובירושלים "הורגת את רעיון שתי המדינות". בראיון לטלוויזיה הפלסטינית הסביר דחלאן, כי אם תגיע ההנהגה הפלסטינית למסקנה כי פתרון שתי המדינות אינו ניתן ליישום, יש לה שתי ברירות: פירוק הרשות הפלסטינית או הקמת מדינה דו- לאומית.

גם יאסר עבד רבו, יועצו של יו"ר הרשות הפלסטינית ובכיר אש"ף, אמר אמש, כי המדיניות של ישראל בירושלים הורסת כל סיכוי להסדר ותעמוד במרכז שיחותיו של אבו מאזן עם נשיא ארה"ב ברק אובמה. בראיון לטלוויזיה הפלסטינית קרא עבד רבו להקפיא את ההתנחלויות ולהסיר את המחסומים בגדה.

מזכירת המדינה של ארצות הברית, הילרי קלינטון, שבה אמש על קריאתה לעצור את הבנייה בהתנחלויות. במסיבת עיתונאים עם שר החוץ המצרי אחמד אבו רייט אמרה קלינטון: "הנשיא אובמה רוצה לראות הפסקה בבניית ההתנחלויות. לא התנחלויות, לא מאחזים ולא ריבוי טבעי. אנחנו לא מתכוונים לוותר בנושא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully