וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-על נגד ארקיע: מחירי הטיסות ברצפה

ניו יורק ב-399 דולר, מינכן ב-189 ופרנקפורט ב-99 דולר בלבד. מה באמת קורה למחירי הטיסות ביומיים האחרונים?

כאילו הקיץ לא בפתח וכאילו חג השבועות לא חל בסוף השבוע הקרוב - עושה רושם שחברות התעופה מתנהגות כמו בסוף עונה. המשבר בענף התעופה והצורך של החברות בתזרים מזומנים עושה את שלו וגורר בימים האחרונים את "אל על" ו"ארקיע" למלחמת מחירים חסרת תקדים.

הבוקר החלה אל על במבצע מכירה מיוחד של 24 שעות במסגרתו מפרמת החברה באתר האינטרנט שלה בכל שעתיים 3 יעדים נבחרים אליהם מוצעים צמדי טיסות במחירים נמוכים משמעותית מהמחיר המקובל, וכמו כן מוצעות טיסות "ספונטני" של הרגע האחרון במחירים מיוחדים - בין היתר הוצעו מהבוקר כרטיסי טיסה לניו יורק ב-399 דולר בלבד, טיסות הלוך-חזור לג'נבה ולפרנקפורט ב-99 דולר בלבד וטיסות ללונדון ב-199 דולרים. עבור כל יעד מספקת החברה 2 מחירי מבצע - אחד ליציאות עד סוף חודש יוני, ואחד לחודשי השיא של יולי-אוגוסט.

עם פתיחת המבצע בשעה 10:00 קרס אתר החברה למספר דקות בגלל עומס אך מדוברות החברה נמסר כי שרתי החברה תוגברו על מנת להתמודד עם עומסי המכירות הצפויים. עם זאת ועל אף שמבצעים ליעדים רבים צפויים להתפרסם בהמשך היום - כרטיסי הטיסה שהוצעו לניו יורק במחיר שהוזכר וכן אלה שהוצעו ללונדון אזלו כבר בתוך כשעה וחצי. באל-על מסרבים למסור האם יוצעו כרטיסים נוספים במחיר זה בהמשך היום - ומציינים כי היעדים המוצעים למכירה ומחיריהם מתפרסמים באתר החברה רק 10 דקות לפני פתיחתה.

ב"ארקיע" המתחרה לא נשארו חייבים והציעו גם כן גרסה משלהם למכירת החיסול שהחלה היום (שלישי) בשעה 12:00 ותימשך גם היא 24 שעות. במסגרת המבצע מוצעות עד גמר המלאי טיסות לרומא וברלין תמורת 189 דולר, ברלין וברצלונה תמורת 259 דולר, ועוד. בכל המקרים הטיסה היוצאת היא במהלך השבוע הקרוב. "בהתאם למלחמת המחירים של היומיים האחרונים, ארקיע נענית לבקשת הסוכנים ולפניות הרבות במוקדים ומוזילה את מחירי הטיסות ליעדים המבוקשים ועד ל-50% ממחירם המקורי", נכתב בהודעת החברה.

סוכני נסיעות בכירים העריכו בשיחה עם וואלה! עסקים כי החברות עשויות לקיים לאור ההצלחה מכירות דומות מסוג זה לקראת הקיץ במידה והביקושים לתקופת השיא לא יעמדו בציפיות החברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully