וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הציע למרידור לנהל המו"מ על שליט

רה"מ הציע לשר לענייני מודיעין להחליף את עופר דקל, שפרש באחרונה מתפקידו. ברק: "כבר בימים הקרובים הממשלה תמנה לו מחליף"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לשר לענייני מודיעין, דן מרידור, לשמש כשליחו המיוחד במו"מ לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. זאת במקומו של המתווך עופר דקל, שניהל את המו"מ במהלך כהונתו של אהוד אולמרט כראש הממשלה. כך דווח במהדורת "מבט" בערוץ 1. מרידור טרם השיב להצעה. מועמדים נוספים לתפקיד, ששמותיהם הועלו באחרונה, הם ח"כ ישראל חסון, ששימש כסגן ראש השב"כ, עו"ד פנחס מרינסקי ואל"מ (במיל') ליאור לוטן, שהיה ראש מחלקת שבויים ונעדרים באמ"ן.

מוקדם יותר הבוקר אמר שר הביטחון אהוד ברק, כי כבר בימים הקרובים הממשלה תמנה מחליף לעופר דקל. בראיון לגלי צה"ל אמר ברק כי "אין כאן מזמוז זמן, יש כאן ממשלה שפועלת. נפגשתי לפני שבוע עם נועם שליט ושוחחתי עימו. ככל שנרחיק את הנושא מהשיח הציבורי ככה גדל הסיכוי שגלעד ישוחרר".

בשבוע שעבר איימה הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, להפסיק את המשא ומתן לשחרור שליט. דובר הזרוע אבו עוביידה אמר כי המגעים לגיבוש עסקה לחילופי שבויים לא יימשכו לנצח. לדברי אבו עוביידה, העקשנות הישראלית היא זו שהובילה לקיפאון במשא ומתן לשחרור החייל החטוף. "יש זמן מוגבל לכך שלא הודענו עליו. לאחר שנחרוג מהזמן הזה, נבחן את הנושא ונחליט מה לעשות באופן שיעלה בקנה אחד עם האינטרס של העם הפלסטיני", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully