וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: בימים הקרובים ימונה מחליף לעופר דקל

שר הביטחון אמר כי "הממשלה פועלת לשחרור גלעד שליט, וככל שהנושא ירחק מהשיח הציבורי גדלים הסיכויים שהמגעים יביאו לשחרורו"

שר הביטחון אהוד ברק אמר הבוקר (שני) כי כבר בימים הקרובים הממשלה תמנה מחליף לעופר דקל, מי שהיה אחראי על המשא ומתן לשחרור גלעד שליט בממשלתו של אהוד אולמרט.

בראיון לגלי צה"ל אמר ברק כי "אין כאן מזמוז זמן, יש כאן ממשלה שפועלת. נפגשתי לפני שבוע עם נועם שליט ושוחחתי עימו. ככל שנרחיק את הנושא מהשיח הציבורי ככה גדל הסיכוי שגלעד ישוחרר".

ברק התייחס גם לפינוי המאחזים הבלתי חוקיים ואמר: "צריך לפנות 22 מאחזים בלתי חוקיים, מדובר בהתחייבות של ממשלת ישראל מזמן, לאחר שממשלת שרון אישרה וממשלת אולמרט חזרה ואישרה. בעיניי זה נושא שאיננו קשור לפלסטינים ולאמריקאים אלא לעצמנו".

ברק הוסיף כי "מדינת ישראל לא תקדם את ההסדר עם הפלסטינים על ידי פירוק של כמה מאחזים. ישראל צריכה לקבל עליה את מפת הדרכים כי הממשלה הזו התחייבה לכבד את ההסכמים שנחתמו עם ממשלות קודמות. אנחנו צריכים לקבל את ההסדר האזורי שברק אובמה יעלה. הדבר החשוב הוא כניסה לדיונים להסדר אזורי כולל".

על סוגיית הגרעין האירני אמר ברק כי הוא מעריך שהסיכוי שהידברות תביא להפסקת תוכנית הגרעין האירני הוא נמוך. "רצוי שהשיח עם אירן יהיה קצר. ויש לבדוק האם הוא רציני או לא. ישראל מאמינה שאין להוריד שום אופציה מהשולחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully