וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גלעד צועק הצילו, והממשלה אוטמת את אוזניה"

לראשונה מאז נכנס לתפקידו כרה"מ, הפגינו עשרות מול מעונו של נתניהו בירושלים בקריאה לשחרור החייל החטוף. "גלעד מחכה. ביבי, למה אתה מחכה?"

לראשונה מאז החלה כהונתו של בנימין נתניהו כראש הממשלה, נערכה היום (שישי) הפגנה מול מעונו הרשמי בירושלים, בדרישה לפעול לשחרורו המיידי של החייל החטוף גלעד שליט. עשרות מפגינים שהגיעו למקום נשאו שלטים, שעליהם נכתב בין היתר: "גלעד מחכה, ביבי למה אתה מחכה?", "מתי יהיה מחליף לעופר דקל?" ו"גלעד צועק הצילו, והממשלה אוטמת את אוזניה". המפגינים שרקו במשרוקיות, ותושבים שחלפו ליד המקום במכוניותיהם צפרו לאות הזדהות.

בתוך כך, הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, איימה השבוע להפסיק את המשא ומתן לשחרור שליט. דובר הזרוע אבו עוביידה אמר כי המגעים לגיבוש עסקה לחילופי שבויים לא יימשכו לנצח.

לדברי אבו עוביידה, העקשנות הישראלית היא זו שהובילה לקיפאון במשא ומתן לשחרור החייל החטוף. "יש זמן מוגבל לכך שלא הודענו עליו. לאחר שנחרוג מהזמן הזה, נבחן את הנושא ונחליט מה לעשות באופן שיעלה בקנה אחד עם האינטרס של העם הפלסטיני", אמר.

גם שר הביטחון אהוד ברק התייחס השבוע למשא ומתן על החזרת שליט ואמר: "אני קובע כי יש לנו חובה קדושה להחזיר את גלעד שליט ואנחנו נעשה כל מהלך ראוי ואפשרי על מנת להשיב אותו הביתה לחיק משפחתו. אני חש את כובד האחריות ואין יום שאנו לא עוסקים בנושא החזרת גלעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully