וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 6 שנים: דנה בנט הובאה למנוחות

מאות הגיעו לבית העלמין בטבריה כדי להשתתף בהלוויתה של דנה בנט, שגופתה נמצאה השבוע לאחר שנעלמה לפני שש שנים. בת דודתה: "שש שנים של תקווה הסתיימו בכאב צורב"

אחמד עבאס

(צילום: אחמד עבאס, עריכת וידאו: נעמה דרור, קריינות: אילן שניג)

בבית העלמין בטבריה התקיימה הערב (חמישי) הלוויתה של דנה בנט, שנעלמה בשנת 2003 וגופתה נמצאה השבוע. מאות קרובי משפחה, חברים ותושבי העיר הגיעו כדי להשתתף בהלוויה.

בת דודתה של דנה, סיגל בוחבוט, אמרה בהספד שנשאה, כי "שש שנים של חוסר ודאות, של תקווה שתהיי איתנו ביום מן הימים תמו בכאב צורב ובלב שמסרב להאמין שאינך איתנו עוד. ילדה יפהפיה ירוקת עינים, מלאה בשמחה ובאהבת החיים".

עיריית טבריה והמועצה דתית בעיר סייעו למשפחה בהקמת אוהל אבלים, והעמידו אוטובוסים למלווים הרבים המשתתפים בהלוויה. במשטרה ממשיכים בבדיקת ממצאי החקירה, ובימים הקרובים בכוונתם להסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על החקירה ובכך לשפוך אור על נסיבות היעלמותה של דנה בנט.

ויקי בנט, אמה של דנה, הגיעה שלשום אחר הצהריים למקום שבו נמצאו שרידי גופתה של בתה. בנט התקרבה לגלעד שהוקם במקום והדליקה נרות נשמה כשהיא מתקשה לעצור את דמעותיה. "אין לי מלים, קשה לי לעכל את זה", אמרה האם ליד הגלעד.

קצין בכיר במחוז הצפוני ציין אתמול כי יש עוד פעולות חקירה מרכזיות שהחוקרים חייבים לבצע לפני התרת הפרסום, ולדבריו מדובר בפעולות קריטיות. לפי ההערכה הצו יוסר במהלך סוף השבוע או בתחילת השבוע הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • דנה בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully