וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון של ריבלין: שיקום הפליטים בירושלים

יו"ר הכנסת חזר במהלך ביקור בירושלים על התנגדותו לחלוקת העיר ולוויתור על שכונות במזרחה. א-סנע: "ריבלין מתנהג כמו סוכן נדל"ן"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"חלוקת ירושלים היא נוסחה איומה ומתכון להפיכתה לבלפסט שניה", כך אמר היום (שלישי) יושב ראש הכנסת ח"כ ראובן (רובי) ריבלין בעת ביקור שקיימה נשיאות הכנסת באתר הגן הלאומי עיר דוד, לקראת יום ירושלים.

לדברי ריבלין, "ישיבתנו בעיר מחייבת התייחסות שווה לכל אזרחיה בכל חלקיה, ויש לפעול לביטול האפליה הקיימת. כמו כן, אין מקום לקיומם של מחנות פליטים בירושלים. המשימה לשנים הקרובות חייבת להיות שיקום הפליטים". "אין עם בעולם שיכול להראות סימנים כה מובהקים לזיקתו לעבר, כמו העם היהודי, אמר ריבלין "שיחררנו את ירושלים ב-67' וכבשנו אותה רק פעם אחת, בימי דוד המלך".

יו"ר מפלגת רע"ם-תע"ל טאלב א-סנע הביע אכזבה מדברי ריבלין ואמר כי "דווקא מיושב ראש הכנסת הייתי מצפה שייקדם יוזמה שתבטיח את ייחודה של ירושלים, ולא שינהג כמו סוחר נדל"ן".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הביע אף הוא התנגדות לחלוקת העיר, וציין את היעדים המרכזיים שהציב לפיתוחה בשנים הקרובות, בהם יעד של עשרה מיליון תיירים בשנה, שלדבריו כרוך בהוספת כמאה אלף מקומות עבודה והגדלה ניכרת של חדרי מלונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully