וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: דירקטוריון הפועלים ייפגש עם המפקח

על רקע פנייתה של אריסון למבקר המדינה והפתיחה הצפויה של הליך הדחת נקנר יפגש הבוקר רוני חזקיהו עם מועצת המנהלים של הבנק

אחרי שתקיפות הדדיות נשמעו מעל כל במה, שוחררו הצהרות לתקשורת וגם מבקר המדינה כבר הוכנס לקלחת - תתקיים הבוקר הפגישה המדוברת בין דירקטוריון הבנק הגדול במדינה לבין המפקח על הבנקים רוני חזקיהו.

דירקטוריון הפועלים כבר פנה מספר פעמים לחזקיהו וביקש ממנו להגיע לדירקטוריון ולדון עימם בפיתרון אפשרי ומוסכם למשבר שיכבד את שני הצדדים - אך זה סירב בטענה כי הבהיר את עמדת בנק ישראל והוא אינו רואה צורך בקיום פגישה שכזו. על פי ההערכות, קיום הפגישה בין הדירקטוריון למפקח מסמנת צעד אחרון של נכונות להידברות לפני פתיחה בהליך הדחה מזורז של בנק ישראל כנגד היו"ר דני דנקנר על רקע מה שמגדירים בבנק המרכזי "תפקוד כושל" על רקע המשבר הכלכלי המתמשך.

בישיבה, שתתקיים הבוקר בשעה 9:00 במשרדו של המפקח בירושלים צפויים לדון הצדדים בהקמת ועדת איתור לבחירת מנכ"ל הבנק במקומו של צבי זיו שהתפטר לאחרונה. כזכור, הכריזו בבנק על ציון קינן כמנכ"ל החדש של הבנק - החלטה שזכתה לגינוי מצד בנק ישראל בעיקר על רקע קבלה מהירה מדי של ההחלטה לטעמם. בבנק הפועלים נעתרו לאחרונה לדרישת הפיקוח ונאותו להקים ועדת איתור - אך הרכבה כפי שפורסם שונה מזה שדרש הנגיד פישר. בפגישה היום צפויים הצדדים לנסות ולגשר על הפערים במטרה להציג ועדת איתור המקובלת הן על הנהלת הבנק והן על הפיקוח.

כזכור, אמש פנתה אריסון למבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בבקשה שיחקור את התנהלות בנק ישראל כנגד הבנק והיו"ר דנקנר. המבקר צפוי להודיע בימים הקרובים האם בכוונתו לחקור התלונה.

בבנק הפועלים סירבו להגיב על הידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully