וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדביץ' בר (מינן)

נגיסה בכריך של מכונה אוטומטית, הפתיעה בחור איטלקי שהגיע לביקור בבית חולים. בירור קצר העלה כי לתוך הכריך שולבה חיה שלא היתה בתפריט

ביקור בבית החולים מזמן לנו לעיתים רצון עז להשביע את רעבוננו באמצעות רכישת כריך מתוך מכונה אוטומטית. לפעמים צריך להגיד תודה על כך שנגיסת הכריך המענג, מתבצעת בתוך תחומי בית החולים. לג'יוספה פרי, בחור איטלקי שהגיע לבית החולים מאקרטה במרכז המדינה, ציפתה הפתעה לא נעימה לאחר שניגש לנגוס מאחד הכריכים ששלפה המכונה.

פרי ביקש להזמין כריך עם גבינה ועגבניות, אך במהלך הנגיסה הוא נדהם לגלות לרוע מזלו בתוך הכריך שלו לטאה מתה. למזלו הטוב, הדרך לחדר טיפול נמרץ היתה מאוד קצרה ואולם רופאי בית החולים מיהרו להרגיע אותו ואת הסובבים אותו ולהדגיש שאכילת לטאה מתה אינה מסוכנת כלל מבחינה בריאותית.

באתר החדשות הבריטי אנאנובה דווח כי פרי סיפר לרופאים שבמהלך הנגיסה בכריך, הוא הבחין בזנב קטנטן שמבצבץ מתוכו. רק כשהוא פתח את שני חלקי הכריך, הוא ראה את מה שנשאר מהלטאה המסכנה. "היה לזה טעם בשרי ולעיס", סיפר פרי, "אבל זה בכל זאת היה קצת מוזר". מספקי שירותי ההסעדה של בית החולים טענו כי הלטאה נפלה לתוך המכונה במפעל שמכין את הכריכים. עדיין לא ידוע איזה סוג של לטאה ניסתה לפגום ברעב של פרי והאם הוא מתכוון לתבוע את בית החולים על הארוחה הביזארית.

  • עוד באותו נושא:
  • כריך
  • לטאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully