וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל מתנצל: "לא התכוונתי לפגוע ברה"מ"

גבי אשכנזי הביע חרטה על העימות אתמול עם נתניהו במהלך ישיבת הממשלה. "דבריי נאמרו בעידנא דריתחא. יחסיי עם ראש הממשלה טובים ומושתתים על אמון"

הרמטכ"ל, רב אלוף גבי אשכנזי, התנצל הערב (רביעי) בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו על שהתעמת איתו בישיבת הממשלה אמש. בהודעה מיוחדת, שהופצה לאמצעי התקשורת, הבהיר הרמטכ"ל: "דבריי במהלך ישיבת הממשלה בסעיף הנוגע לאנשי הקבע, נאמרו בעידנא דריתחא ומבלי שאני מתכוון לפגוע בראש הממשלה או במי מהשרים. אם דבריי גרמו לפגיעה שכזו, הרי שאני מוצא חובה לעצמי להצטער ולהתנצל על כך".

אשכנזי הוסיף: "הדגשת הדברים הללו חשובה לי במיוחד לאחר שחרף המצב הכלכלי והאתגרים שהוא מציב לממשלה ולחברה בישראל, נתן ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, גיבוי מלא לצרכי הביטחון, נוכח האיומים והאתגרים הניצבים בפני ישראל גם בחזית זו, ולאחר שראש הממשלה וידא שלא תהיה פגיעה שרירותית באנשי הקבע".

עוד מסר הרמטכ"ל, כי יחסיו עם ראש הממשלה "הם טובים ומושתתים על אמון, הערכה ודיון ענייני ומקצועי. כך היה הדבר במפגשי העבודה ובפגישות האישיות בינינו עד כה, וכך יהיה גם להבא".

הרמטכ"ל וראש הממשלה נתניהו התעמתו אתמול לאחר שאשכנזי יצא נגד הכוונה להעלות את גיל הפרישה בצה"ל. שר האוצר יובל שטייניץ אמר בדיון אמש שעלות הפנסיה של יוצאי הצבאי מגיעה ל-4.5 מיליארד שקלים. לשמע הסכום, אמר ראש הממשלה: "אני לא יכול לקבל את זה", והרמטכ"ל השיב לו: "אז אל תקבל". לאחר מכן התנצל הרמטכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully