וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ תמיר: "הדרך שבה ברק מתנהל היא מגונה"

על רקע המחלוקת הקשה עם יו"ר העבודה, הסבירה שרת החינוך לשעבר בראיון לוואלה! LIVE את הימנעותה מהגעה להתכנסות ועידת העבודה

מערכת וואלה!

(צילום: מערכת וואלה)

"אנחנו נדחקים החוצה, ניסינו להידבר עם היו"ר ברק ואמרנו 'בואו נעשה תהליכים של מיתון הפער', אך נדחינו. לבוא לשם היום רק בשביל שלא יתנו לנו לדבר, אנחנו לא חושבים שזה נכון" - כך הסבירה שרת החינוך לשעבר, ח"כ יולי תמיר, בראיון לוואלה! LIVE את החלטת ארבעת חברי הכנסת של מפלגת העבודה, להימנע מהגעה לוועידת המפלגה המתקיימת היום (ראשון).

תמיר הוסיפה בעניין הוועידה כי "הודענו שלא נגיע כי לצערי זאת לא ועידה שתלכד את המפלגה נגד הגזירות של נתניהו. אפשר היה לנהל מאבק מפלגתי סביב הגזירות הכלכליות, שילכד את השורות. יו"ר המפלגה בחר לעשות בשעה הזאת מהלך שבסופו מפלגת העבודה תהיה כמו ישראל ביתנו. משהו עם יו"ר וקבוצה של שתקנים שאומרים הן על כל דבר".

על השאלה מה לדעתה קרה לאהוד ברק, השיבה חברת הכנסת תמיר כי "ברק הביא אותי להיות שרה בממשלתו והייתי בין אנשי אמונו. מה שקרה הוא שלאחר שברק נכשל בקמפ דיוויד, הוא בחר לא להמשיך ולנסות. הוא בחר להפוך את הזירה על פניה ולהגיד 'אין פרטנר' ואני נשארתי בעמדותי. אנחנו יריבים אידיאולוגיים כבר הרבה זמן. זו לא פסילה אישית, הדרך שבה הוא מתנהל היום היא בוודאי מגונה. היא לא מאפשרת למפלגה לחיות את החיים שלה".

"יולי תמיר נוהגת ביהירות"

תמיר המשיכה לתקוף את ברק ואמרה כי "בן אדם שאיבד שישה מנדטים, אומר בסוף התהליך 'סליחה, לא הצלחתי, אשמתי. בואו נלך לבחירות'. אהוד ברק התמודד פעמיים ובשתיהן הוא איבד למפלגה 14 מנדטים. הוא היה צריך לעמוד היום לבחירה ובגלל זה הוא 'ברווז צולע' היום. הוא רגיש לכך וזה הופך אותך לפגיע ברמה הציבורית. כשאתה פגיע, אתה יכול להיות פתוח ולהתמודד או לנסות בדורסנות והוא פעל בדרך של האנשים הפגועים והפגיעים".

תמיר לא שללה הצטרפות לסיעת מרצ בכנסת, אך הדגישה כי היא וחבריה ימשיכו להוות אופוזיציה לברק בתוך הקואליציה. "כל היום נציב ראי, זאת האידיאולוגיה שלנו, כך צריך לנהוג וכך אנחנו נוהגים. אנחנו הולכים לשלוח מכתב על העניין המדיני לנתניהו, מפני שהמפלגה לא דורשת את מה שהוא צריך לעשות. מפלגת העבודה לא מייצגת את העמדה שלה בממשלה. ביבי עושה בחירות הזויות שהמחיר שלהן הוא עצום. אנחנו מצידנו, כיוון שאנחנו עומדים במצב בלתי אפשרי, אנחנו לא פורשים
מהמפלגה".

מקורבי ברק, אמרו בתגובה לדברי חברת הכנסת, כי "יולי תמיר אינה מכירה את הפרוצדורות המפלגתיות, משום שהיא מונתה ב-99 לתפקיד שרה בלא שום פעילות מפלגתית מתאימה. כמובן, אנו זוכרים שמי שמינה אותה זה אהוד ברק. ח"כ תמיר נוהגת בצביעות והוסיפה דברי הבל על דמוקרטיה מפלגתית כשהיא עצמה לא קיבלה את הכרעות מפלגת העבודה, ועכשיו נוהגת ביהירות כאשר היא מחרימה את הגוף ששלח אותה לכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully