וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה: שחרור שליט תמורת 300 מיליון דולר

סרטון שמופץ באינטרנט מציע להתנות סיוע כספי לרצועת עזה, בתמורה לשחרור החייל החטוף. האב נעם: "דמיינו שזה הבן שלכם"

סרטון שמופץ באינטרנט, מציע יוזמה חדשה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. בסרטון מודגש כי יש להפוך את הסכום שאמור לאשר הקונגרס האמריקאי כסיוע לרצועת עזה, לסכום כופר של 300 מיליון דולר שישולם בתמורה לשחרורו של שליט.

בסרטון מופיעה דמותו של החייל החטוף ובין היתר נכתב בו כי "300 מיליון דולר יכולים להעניק תועלת לכל אחד בעזה במשך שנה, 300 מיליון דולר יכולים להאכיל חצי מיליון ילדים בעזה במשך שנה, 300 מיליון דולר יכולים לבנות בתים ל-50 אלף תושבים בעזה, האם 300 מיליון דולר יכולים לקנות את החופש של חייל ישראלי שבוי אחד?"

צופי הסרטון מתבקשים לחתום על עצומה שבה נדרש מהממשל האמריקאי לתלות את הסיוע שאמור להינתן לעזה בשחרורו של גלעד שליט. בסרטון מופיע האב נעם שאומר כי "דמיינו שזה הבן שלכם או האח שלכם, אתם תעשו את כל מה שניתן כדי לשחררו".

בטקס קבלת פנים למפקדי צה"ל מדור תש"ח ועד ימינו, שהתקיים במהלך יום העצמאות, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "יש לנו מחויבות להחזיר את גלעד שליט בריא ושלם להוריו. כל לוחם יודע שנפעיל את כל היכולות שלנו על מנת להחזירו בריא ושלם הביתה". האב נעם נועד לפני כשבועיים בוושינגטון עם נציגי ממשל וקונגרס אמריקאים ודן עימם במאמצים לשחרור בנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully